Toon posts:

Asus versus Creative.

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen een Asus V6800 of een Creative Pro. De laatste qua prijs wat aantrekkelijker alleen lees ik dat er nog wel wat mensen last hebben van een trillend beeld.
Zijn dat de uitzonderingen op de regel of kan ik beter voor de Asus gaan ?

Verwijderd

Ik zou voor kwaliteit gaan dus de ASUS pakken, de Creative schijnt raar soms te doen op bepaalde monitoren

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:24

Jag

Ik heb de creative, en ik heb hem op twee monitoren geprobeerd. En ik heb nergens last van.

Jag

Verwijderd

Als we over de Creative TNT2 Ultra praten moet ik zeggen dat ik er errug tevreden over ben. Ik heb er al drie monitoren aan gehangen en alle drie deden ze het goed. Qua prestaties is 'ie gewoon ok. Verder ken ik de ASUS niet dus kan ik je niet echt een goed advies geven behalve deze: zoek een paar benchmark resultaten op en vergelijk en bepaal dan welke je wil.

Drinkus

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Drinkus voor je posting. Maar bedoel ik de Creative 3D Geforce Annihilator Pro. Als je ziet wat je nog voor een TNT2-Ultra moet neerleggen ga ik liever voor de Geforce.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Die Creative Pro heb ik ook en het werkt goed, afgezien het probleem met m'n Athlon.
Daar draait de kaart niet goed op. Blijft constant vast zitten (msi 6167, 192 mb dimm, win98/win2k etc..)

Toen verplaatst naar p3-500 op abit mobo en niks geen problemen,,. :)
Beeldqualiteit is zeer goed vind ik, die Asus zou ik niet nemen omdat je er gewoon meer voor betaalt en het snelheidsverschil is er niet of merk je niet.

Verwijderd

Ik heb wat tegen Creative video kaarten die lui van Creative moeten zich met geluidskaarten bezig houden. Volgens mij zit er op de creative ook geen invinion geheugen(als ik het goed typ ) Invinion is gewoon siemens geheugen. ik zou voor de Asus V6800 gaan. Oh en als hem flashed zorg er voor dat je niet de sideband functie er ook bij installeerd want dan werken de meeste spellen niet.

Verwijderd

He, lord. Kun je daar wat meer informatie over geven; ik heb een asus met agp4x en sba enabled en ben tot nu toe nog geen problemen tegengekomen.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
dat er nog wordt nagedacht over de asus. de creative is echt beter hoor. goedkoper, sneller en beter over te klokken veel hogere core en geheugen. van de website kun je allerlei utilities halen. goede geupdate drivers naast die van nvidia. als je hem niet wil overklokken wordt tie zowieso minder warm. enneh dat creative zich alleen bezig moet houden met geluidskaarten is onzin zou asus zich dan niet alleen moeten bezighouden met moederborden. en philips met gloeilampen
Pagina: 1