Wat ga je met je laptop doen?
Het is een laptop voor zakelijk gebruik.
Wat is je budget?
tot ongeveer 2000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
jep
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee niet qua merk.
Ik zie dat HP hele mooie nieuwe laptops op de markt brengt die ongeveer vanaf nu beschikbaar gaan zijn, maar dit zijn consumentenlaptop, die ons bedrijf niet kan aanschaffen bij de leverancier.
Een Spectre met typenummer CH-15od heeft de volgende specs voor 1999 euro incl btw :
15” UHD touchscreen
Toetsenbord met numpad!
Kaby Lake R (8ste generatie intel)
16gb ram
1tb NVE PCIe SSD.
Ik ben op zoek naar een zakelijke variant hiervan, maar ik zie bij HP dat deze niets levert met deze specs voor dat geld. De surface book 2 met 15" start bij 2800 euro in April, maar heeft dan nog niet deze specs, flink wat duurder dus..
Heeft iemand nog een suggestie, of weet iemand of HP later dit jaar ook de zakelijke lijn gaat opwaarderen?
Alvast bedankt!
Het is een laptop voor zakelijk gebruik.
Wat is je budget?
tot ongeveer 2000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
jep
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee niet qua merk.
Ik zie dat HP hele mooie nieuwe laptops op de markt brengt die ongeveer vanaf nu beschikbaar gaan zijn, maar dit zijn consumentenlaptop, die ons bedrijf niet kan aanschaffen bij de leverancier.
Een Spectre met typenummer CH-15od heeft de volgende specs voor 1999 euro incl btw :
15” UHD touchscreen
Toetsenbord met numpad!
Kaby Lake R (8ste generatie intel)
16gb ram
1tb NVE PCIe SSD.
Ik ben op zoek naar een zakelijke variant hiervan, maar ik zie bij HP dat deze niets levert met deze specs voor dat geld. De surface book 2 met 15" start bij 2800 euro in April, maar heeft dan nog niet deze specs, flink wat duurder dus..
Heeft iemand nog een suggestie, of weet iemand of HP later dit jaar ook de zakelijke lijn gaat opwaarderen?
Alvast bedankt!