Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sata power connector aansluiting op moederbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-11 10:39
Mijn vraag
Mijn behuizing, de phanteks eclipse p400s heeft een ledstrip onder aan de voorkant, en deze zou aangestuurd moeten worden met een Sata Power Connector. Nu heb ik op mijn moederbord, Asus prime b350 plus, even gekeken en kon deze niet vinden. Ik vroeg me af of ik er dan overheen heb gekeken en mocht dat niet zijn of deze alsnog op een andere manier aangesloten kan worden.
Ik weet dat het verder niks toevoegt aan prestaties, maar het zit er op dus waarom niet O-)

Alvast bedankt

Beste antwoord (via Brubs op 14-03-2018 09:18)

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:39

Aganim

I have a cunning plan..

(jarig!)
Die zit op je voeding, gewoon dezelfde connector die je voor je HDD/SSD gebruikt. En die stuurt niets aan, die geeft gewoon puf aan je LED strip. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Aganim op 12-03-2018 11:57 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

(jarig!)
Die zit op je voeding, gewoon dezelfde connector die je voor je HDD/SSD gebruikt. En die stuurt niets aan, die geeft gewoon puf aan je LED strip. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Aganim op 12-03-2018 11:57 ]

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-11 10:39
Aganim schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:56:
Dan zal ik dat eens gaan bekijken, heb er nog niet zoveel verstand van net mijn eerste pc in elkaar gezet 8)7

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

(jarig!)
Succes, niet de afstandsbusjes vergeten tussen je kast en moederbord. :)