Donaties voor de verdediging van David McOwen

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op het Anandtech forum is een inzameling begonnen voor de verdediging van David McOwen.
Dit gaat via paypal. (Dit systeem is ook in Nederland beschikbaar, www.paypal.com )
Als je iets wil doneren, maar geen nieuw account wil opzetten, wil ik als "doorgeefluik"optreden. Stuur een mailtje naar kifaru@tkau.nl en ik geef je verdere details.
Mocht je wel een nieuw account willen nemen, geef David dan op als referral, dan krijgt hij $5,- extra beloning.

In deze thread: http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=496588 wordt het allemaal besproken.
Als je dat aangeeft, zal ik daar en in deze thread bijhouden wie hoeveel geeft, natuurlijk is anoniem doneren ook mogelijk.

Als je niet wil doneren, is dat natuurlijk ook prima. Wees dan alleen zo vriendelijk om deze thread niet te bevuilen.

Thijs

Verwijderd

wat wordt er precies met het geld gedaan ?

• KifArU
  • Niet online
Dit geld kan David gebruiken om (een gedeelte van) zijn advocaat- en andere kosten te betalen.

Thijs

Verwijderd

op zich goed idee maar ik zit op dit moment met beetje geld te weinig mischien na de vakantie dat ik wat doneer

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ik wil best zelf zo'n paypal account, maar je kunt toch alleen middels een creditcard transacties verrichten?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 19:40
dacht het niet he .
Hier moet je een moord plegen voor die straf .
Ik verander mijn naam wel maar ik ga echt niet dat stomme rechts systeem spekken ..

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

Domme vraag !!???

Wie is David McOwen en wat heeft tie gedaan en waarom moet tie vrij ?????

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het hoe en wat lees je hier http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=490400.
Het komt er op neer dat die jongen wwarschijnlijk wordt aangeklaagd voor een boete van +/- 1 miljoen gulden en een gevangenisstraf van 15 jaar. dit alleen voor het draaien van diverse koeien op een systeem :? . Rare jongens die amerikanen

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

This is David McOwen, dmcowen674@aol.com. I need everyone's help that possibly can. I worked at a school system 2 years ago that is part of the State of Georgia and was the configurator of the computers. They are now prosecuting me for Felony conviction with up to 15 yrs in prison and wanting $ 415,000. They are saying the Dnet client costs 59 cents per second for the Internet transmissions! If you or you know anyone that can help please contact my lawyer Mr. David Joyner at cdjoyner66@aol.com , phone number of the Law Firm 770-564-1600 . Beside my life and my family, the future of all that use the Internet and computers is at stake. Don't let them turn the good of computers into something so terrible. If it was so terrible it should be taken away from the world and not prosecuting one individual. People were panicking about rumors of the Govt tacking on a 5 cent surchange to supplement the Postal service because E-mail is taking away from their business and now the State of Georgia is saying E-mail costs 59 cents per second and this is not a rumor!

Also we need to know if anyone in the United States or the world has been prosecuted for this. We need to know for sure that they are setting this dangerous precedent, making me an example and everyone is next. They did not give me an opportunity to just turn the client off, they also said that there was no harm done after they turned it off. How can they call it a felony then and looking for nearly half a million dollars! Please help in any way that you can, whether by E-mails or any other support.

Thank you
Ah:

Hij heeft dus zonder zijn werkgever te vragen gebruik gemaakt van zijn werkgevers computers en telefoonlijnen en daarmee zijn werkgever met aanzienlijke onkosten opgezadeld. Misschien had hij beter van te voren toestemming kunnen vragen ??

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53

NightBird

DPC-Crew Coding
Op zondag 15 juli 2001 03:50 schreef GEEZER het volgende:

[..]

Ah:

Hij heeft dus zonder zijn werkgever te vragen gebruik gemaakt van zijn werkgevers computers en telefoonlijnen en daarmee zijn werkgever met aanzienlijke onkosten opgezadeld.
Dat is dus juist het punt ... het zijn geen aanzienlijke kosten die de koeien veroorzaken!

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• 0rbit
Dat hij een overtreding begaan heeft; daar waren we het al over eens, maar dat deze op deze manier bestraft dient te worden; Nee...

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
DanC - Sunday, July 15, 2001 12:08 PM

Actually, I do not administrate the account. It's embarrassing, but I'm not even sure who set it up. I just kinda saw the ball there, picked it up - ah! the end zone!... and started running.
Uhhh.. lekker is dat, wacht allemaal nog maar even met geld overmaken dus.

Verwijderd

en hoe weten wij zeker dat het bij hem aankomt :?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hij was de systeembeheerder, dus vind ik niet dat hij iets misdaan heeft door clients te installeren.

• KifArU
  • Niet online
Mr_Atheist,

Bij paypal heb je een creditcard nodig om een account te openen. Daarna kun je je bankrekening laten verifieren en dan kan je die gebruiken.

• KifArU
  • Niet online
Chaos,

Inderdaad een zinnige opmerking. Ik heb David gemaild en het is inderdaad zijn account. Zodra ik zijn toestemming krijg, zal ik het hele mailtje hier neerzetten.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Misschien een rare opmerking, maar kan dit geen hoax wezen?
Is dit ook al officieel in het nieuws geweest?

• DSmarty
  • Niet online
Het is officieel bevestigd door dnet en de betreffende staat.

• 0rbit
Op woensdag 18 juli 2001 23:23 schreef svdmeer het volgende:
Misschien een rare opmerking, maar kan dit geen hoax wezen?
Is dit ook al officieel in het nieuws geweest?
Onder welke rots ben jij vandaan getrokken? Volg even alle links op de betreffende fora en je hebt binnen een mum van tijd een hoeveelheid data waar je niet omheen kunt...

• KifArU
  • Niet online
En er is vandaag een donatie van een DPC'er binnengekomen van Fl. 500,- !!!!!!!
Op eigen verzoek blijft hij anoniem.

Moge er nog velen volgen.....

Thijs

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 19 juli 2001 01:50 schreef Mr_Atheist het volgende:

[..]

Onder welke rots ben jij vandaan getrokken? Volg even alle links op de betreffende fora en je hebt binnen een mum van tijd een hoeveelheid data waar je niet omheen kunt...
Ik ben hier een tijdje niet geweest vandaar }:O

• KifArU
  • Niet online
En er zijn weer 2 donaties binnengekomen van DPC'ers die liever anoniem blijven. Zij hebben beiden 50,- overgemaakt.

Verwijderd

Hmm hoe weten wij zeker dat jij het 'doorgeeft' daarnaast hoe weten wij of dat geld wel bij hem aankomt en ten derde hoe moeten wij nou weten wat er met het geld gebeurd als men de aanklacht intrekt of hij wordt vrij gesproken.

Wie houdt er bij hoeveel er al gestort is. En allemaal meer van dat soort vragen. Lijkt me toch leuk zit je 15 jaar en ben je $450.000 lichter. Maakt wel een gaar zooitje mensen intotaal $2.500.000 over op je e-rekening. Wat natuurlijk door vrouw liev goed wordt belegd in aandelen/opties/obligaties/onroerend goed e.d.

Komt hij er uit dan een leuk zak centje verdient }) Where do i sign up??? LoL

Verwijderd

De antwoorden op je vragen kan je hier waarschijnlijk wel vinden.

http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?start=120&catid=39&threadid=496588

• KifArU
  • Niet online
Op de eerste vraag kan ik wel een antwoord geven: Bij de eerste die stortte, heb ik het bedank-mailtje van David doorgestuurd en eventeel wil ik ook wel het mailtje van paypal dat hij het geld gekregen heeft doorsturen. Hierbij gaf David aan dat hij iedereen een bedankje zou sturen, dus dat zal ik blijven doorsturen. Ook post ik in beide forums hoeveel er gestort is, zodat iedereen (inclusief David) kan zien wat er binnenkomt.

De tweede vraag heb ik hierboven al beantwoord. (Ik heb hem gemaild en het is inderdaad zijn paypal-account)

Wat er gebeurt als de zaak wordt ingetrokken, kan ik natuurlijk niet beantwoorden. Maar ik vermoed dat David op dit moment al meer advocatenkosten heeft gemaakt, dan de $2700 die hij op het moment heeft binnengekregen.

De hoogte van dit bedrag weet David zelf en die geeft het door aan DanC, die het in de hierboven genoemde thread post.

Thijs
PS. De makkelijkste manier om dit allemaal te ervaren is natuurlijk zelf iets storten, dan kun je vanzelf zien wat er allemaal gebeurt. Mail me voor details.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Ik heb een meeltje gestuurd voor meer info.

(tevens een kleine kick omhoog...want het is mijns inziens te erg voor woorden)

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

^

Dit stinkt heel erg! Naast donaties, de petitie en e-mails, zijn ze bij TA ook nog bezig mensen te porren om brieven te sturen. Omdat politici brieven serieuzer nemen dan e-mails. (misschien oud nieuws, maar wel voor een goed doel)

KifArU heb je mijn mail al gekregen?

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• KifArU
  • Niet online
Je hebt al mail terug.
En mochten er nog meer mensen willen bijdragen, ik ben te bereiken op kifaru@tkau.nl

Thijs
(Ja, dit is een onzin-post. Maar nu staat de thread weer wat hoger.)

• KifArU
  • Niet online
En Oehoe heeft ook een bijdrage gestort van 100,- Laat het zo doorgaan!

Thijs

• DSmarty
  • Niet online
Ik heb ook maar ffkes us$ 15 gestort.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
zie ook hier http://www.webwereld.nl/nieuws/8138.phtml voor meer info, hier http://www.tacube.com/pages/mcowen.html voor de site over/voor hem en hier http://www.petitiononline.com/movsog voor de online handtekeningeninzamelingsactie

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ah, je hebt het binnen, da's mooi. Nu blijven hopen dat alle actie ook echt helpt.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

He KifArU,

Ik kan (en wil ook niet) op het TA forum posten maar ik heb 2 ideetjes. Als je het wat vindt, geef het dan maar door... zo niet... dan niet :)

- als TA nou stats maakt (met de namen van de personen die geld overgemaakt hebben), kunnen we een projectje starten zodat DPC daar ook op #1 kan komen. Klinkt gek maar het motiveerd wel.

- Er zijn toch ook projecten die betalen voor distributed computing? Ben de links effe kwijt (iemand?) maar ik weet nog dat het wel erg weinig was om er in je eentje rijk van te worden maar met z'n allen kan dat volgens mij best snel oplopen.
Als we nou collectief een weekje (of langer) zo'n project gaan draaien op 1 (of meer) accounts en de opbrengst daarvan in de pot stoppen?
Ik heb er geen problemen mee om m'n machines even om te zetten en TA voelt hier vast ook wel wat voor.
Scheelt een hoop gedoe met geld over maken en als we er nog een beetje competitie element in kwijt kunnen weet ik zeker dat het een goede kans van slagen heeft.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op woensdag 01 augustus 2001 00:44 schreef MarcoTC een hoop:
Je eerste idee vindt ik persoonlijk wel een sterke :) dat zou inderdaad lachen zijn.

Het tweede idee vindt ik persoonlijk minder omdat de DPC daar niet beter van wordt maar de output over alle projecten wel weer iets zal dalen, leuk is wel weer dat hij dan geld binnen krijgt met precies dat waar hij voor wordt aangeklaagd. maar overall voel ik meer voor het eerste idee

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• KifArU
  • Niet online
Voorlopig kan ik zelf wel melden hoeveel geld DPC gestort heeft, voor de rest is (bijna) alles door TA gestort. Als ik thuis ben, zal ik dit wel even posten.

Ik zal ook een mailtje naar David sturen met dit idee. Ik vind het zelf wel grappig, maar ik vrees dat hij niet van iedereen weet van welk team ze lid zijn.

Het tweede idee wordt al door een aantal mensen gedaan, die draaien zo'n project op eigen naam en maken dat dan over naar David.
Een van de problemen hiermee is, dat er maar 1 inschrijving per (paypal-) E-mail adres wordt geaccepteerd, om te voorkomen dat mensen op verschillende computers onder verschillende namen gaan werken en zo zichzelf als referentie opgeven om daar geld mee te verdienen.(Meestal levert een referentie iets van $1 op.)

• KifArU
  • Niet online
David vindt het prima als ik totalen post:

<naam weggehaald> suggested that I not post the amounts that people have donated because they may feel uncomfortable, some seeing their amount compared to others. This may just be a concern here in the States but may be OK overseas, I don't know.
I have been posting the amount the entire Paypal account is currently at which BTW
just passed $3,000 yesterday. I am comfortable with whatever you guys decide
as this is truly a combined effort just like Distributed Computing is to computers it also has the power to combine people too which this has shown.

Dus ik zal gaan bijhouden hoeveel de DPC in totaal hebben bijgedragen, voor zover ik dat weet.

• KifArU
  • Niet online
Overbodig geworden, nieuwe stand staat onderaan.

Verwijderd

Misschien willen meer mensen wat doneren nu, Dave kan het zeker hard gebruiken!

Verwijderd

Niet dat ik het er mee eens ben dan McOwen 15 jaar de cel in gaat, maar de post van mmxmmx is wel een sterke. Moeten wij als Nederlanders het rechtssysteem van Amerika gaan supporten voor dit soort onzinnige zaken?! Begrijp me niet verkeerd, McOwen heeft met zijn ontslag denk ik al genoeg straf gekregen, maar omdat het Amerikaanse rechtssysteem het niet begrepen heeft moet de wereld in actie komen? :?

Verwijderd

Dit gaat niet over hoe het Amerikaanse rechtssysteem in elkaar zit maar over de ondergang van een medemens op volstrekt belachelijke gronden.

Misschien zou het wat meer aanspreken als het om Bobdebeer zou gaan, een DPClid van team Graasland die in de USA woont.

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 19:05 schreef jolly het volgende:
Dit gaat niet over hoe het Amerikaanse rechtssysteem in elkaar zit maar over de ondergang van een medemens op volstrekt belachelijke gronden.
Dan is het dus wel het amerikaanse rechtssysteem, op belachelijke gronden zeg je zelf. Maar ik ben het met je eens dat er iets aan gedaan moet worden, maar waarom niet nog grootser dan deze ene zaak? Ik zeg we sueen de state van georgia om een of andere wazige reden.. Koekje van eigen deeg :P
Misschien zou het wat meer aanspreken als het om Bobdebeer zou gaan, een DPClid van team Graasland die in de USA woont.
niet per se denk ik, het gaat erom dat er uberhaupt iemand is die ten onrechte wordt verneukt door de amerikaanse overheid.

Verwijderd

Kunnen wij en TA niet een project pakken waarmee we betaald worden en zo deze jongen helpen aan geld.
Er is genoeg computer power aanwezig om dan een aardig centje te verdienen.
Ik meende dat ik zoiets al eens had gelezen op Tnet over projecten waar je voor werd betaald.

• KifArU
  • Niet online
Er zijn inderdaad wat mensen die een "for pay"-project zijn gaan doen en de opbrengst overmaken aan David. (Ikzelf onder andere, afgezien van mijn andere bijdrage)
Mocht je gezien de ernst van de situatie David willen beschermen tegen het Amerikaanse rechtssysteem, (geen geld voor een advocaat meer -> Schuldig!) dan kun je via mij een bijdrage overmaken. Kijk in de thread met die titel hoe.

• Liam
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Ik vind het allemaal maar bull ( geen geld meer voor een advocaat = schuldig ) Ik weet niet waar je die wijsheid nou weer vandaan haalt, maar er wordt gespeculeert over straffen van 15 jaar cel enz. enz. en over het slechte amerikaanse rechtsysteem, maar daar zijn al meer mensen door in de shit geraakt dus waarom nu ineens wat doen? Omdat ie RC5 doet? Niet eens volgens de regels trouwens, dat daar gelaten. Straffen zijn in de US of A altijd idioot en dat weet hij ook wel als hij er woont. Het spijt me dat ik je topic aan het bevuilen ben, maar al die commotie rondom dat verhaal, ik vind het allemaal maar overdreven.

Ik zal maar ff een copy paste hier neer gooien van http://www.freemcowen.com

[copy-paste]
To improve their odds of winning, people with access to lots of computers
have installed the software on many systems. That's what David did at his
college. (en de staat is de eigenaar en daar had ie dus geen toestemming van) The state of Georgia doesn't agree with this use of computers.
Under state law, David's effort might be considered misuse of the
state's computers - and in Georgia, that's a felony. (aka het mag dus gewoon niet en staat dus daar in de wet) In a cry for help published on the Web site Anandtech.com, David said the state wants $415,000 in
compensation for lost computing and network capacity.(da's dus inderdaad wat veel, maar elke advocaat kan dat wel omdraaien, door gewoon de kosten na te rekenen en een schikking te treffen met de staat)
And of course, there's that possible prison sentence of 15 years to consider. (staat dus kennelijk ook in de wet)
[/copy-paste]

end

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• KifArU
  • Niet online
Liam_xi,

Zou je dit verhaal in een nieuwe thread willen zetten? Dan kunnen we deze thread on-topic houden. Anders staan er in een mum van tijd alleen nog maar voor- en tegen argumenten en denkt niemand meer aan een donatie voor David.

• KifArU
  • Niet online
Een kleine herinnering voor de mensen die nog graag iets willen bijdragen aan de verdediging van David.

• KifArU
  • Niet online
En er is weer een bijdrage van een DPC-lid binnengekomen ter grootte van Fl. 50,-!!!!!

Laat de rest ook maar komen.

Nieuwe stand onderaan.

• KifArU
  • Niet online
Jolly heeft 50,- gestort voor de verdediging van David en op het TA forum aangegeven, dat hij dit iedere maand blijft doen, tot deze zaak over is.

En weer een overzicht:

Er is door 7 leden van DPC geld gestort om David te helpen.
Bedragen in guldens heb ik ontvangen, in dollars is geschat.

1. 500,-
2. 50,-
3. 50,-
Oehoe 100,-
Dsmarty 40,- (Niet via mij)
6. 50,-
Jolly 50,-

-----
840,-

Dit is ongeveer $335

Totaal tot nu toe: $3000, maar dat is helaas al opgegaan aan de eerste rekening van David's advocaat. Vooral het inlezen in de materie heeft veel tijd gekost en was dus erg duur.

De nummers zijn voor mensen die anoniem wensten te blijven.

Verwijderd

Thank you all on behalf of David and Donna McOwen. :)

Dave specifically mentioned your generousity and wishes to convey his sincere "Dank U Wel!"

On a sad note... with each passing day - I regret more and more every bad thing I ever said toward the DPC. You guys are the greatest! :)

• KifArU
  • Niet online
En er is weer een bedrag van 100,- gestort voor de verdediging van David door een anonieme DPC'er.

En weer een overzicht:

1. 500,-
2. 50,-
3. 50,-
Oehoe 100,-
6. 50,-
Jolly 50,-
8. 100,-

-----
940,-

Dit is ongeveer $375

Totaal tot nu toe: $3000, maar dat is helaas al opgegaan aan de eerste rekening van David's advocaat. Vooral het inlezen in de materie heeft veel tijd gekost en was dus erg duur.

Na de eerste advocatenrekening is er inmiddels alweer meer dan $1000 binnengekomen.

• DSmarty
  • Niet online
Alle kleine beetjes helpen, vind het wel sportief van een aantal DPC'ers om dit te steunen.
Deze zaak is bijzonder interessant voor iedereen die distributed-computing doet.

• KifArU
  • Niet online
En Jolly heeft volgens zijn toezegging opnieuw een bedrag van 50,- gestort voor de verdediging van David.
En weer een overzicht:

1. 500,-
2. 50,-
3. 50,-
Oehoe 100,-
6. 50,-
Jolly 50,-
8. 100,-
Jolly 50,-

-----
990,-

Dit is ongeveer $400

Totaal tot nu toe: $5670, maar $3000 daarvan is helaas al opgegaan aan de eerste rekening van David's advocaat. Vooral het inlezen in de materie heeft veel tijd gekost en was dus erg duur.

Na de eerste advocatenrekening is er dus alweer ruim $2500 binnengekomen.

• KifArU
  • Niet online
En weer een kleine aanvulling: Mobster heeft 75 gulden bijgedragen.

Totaal voor de DPC tot nu toe: 1065,- !!!!!!!!

• KifArU
  • Niet online
^ voor een goed doel

Verwijderd

Up again..

Dit is echt onzin.. die straf!

• KifArU
  • Niet online
Jolly houdt vol.
Opnieuw is er 50,- binnengekomen.
Totaal voor DPC tot nu toe: 1115,-

Verwijderd

Hi guys.

In case you're interested, we have started a new forum specifically about support of David.

http://www.machinethoughts.com

In part, this is to spare a little bandwidth for Anand, and to take the discussion to a relatively neutral ground.

Thanks for all your support! David comments all the time about what great friends the DPC have been! 8-)

• KifArU
  • Niet online
Ook een van de anonieme gevers heeft opnieuw een bijdrage aan deze goede zaak geleverd. Namelijk een bedrag van 75,-
Totaal nu op 1190,- voor DPC.

• KifArU
  • Niet online
Jolly heeft het opnieuw gedaan. Weer 50 gulden extra voor David's strijd.

Tot nu toe: 1240,- bijgedragen door de DPC.

Verwijderd

/me zal ff een paar banners op de site zetten.
dat geld zal ik wel opsparen.

• KifArU
  • Niet online
FGTHINK heeft David geholpen door 50 gulden te storten.

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Tering, die Jolly heeft zeker geld over ;)

Ik kan dus helaas nix missen, ik sta al zo ongelovelijk rood :(

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty heeft ook 20 additionele Dollartjes richting David gemanouvreerd.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:38

Termy

valt er nog wat te fragge?

lol, leuk taalgebruik :)

btw, is er niet een 1 of andere millionair in de zaal met +-415000 dollaar over? :+

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Als ik miljoenair was had ik er ook wel wat dollardjes naar gemanouvreert maar dat is niet zo.
/me is maar een arme student.

• KifArU
  • Niet online
Een anonieme DPC-er heeft een bijdrage van 25,- geleverd aan de verdediging van David.
Het totaal komt daarmee op 1315,- (€ 598)

Aan de gulle gever: Ik ben je gegevens kwijt, dus laat je nick nog even weten.

• KifArU
  • Niet online
En proxy heeft de primeur: De eerste donatie in Euro's voor David is binnen. Proxy had er 50 over om David te helpen.

Totaal tot nu toe: €650 (afgerond)

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 21:21 schreef KifArU het volgende:
Een anonieme DPC-er heeft een bijdrage van 25,- geleverd aan de verdediging van David.
Het totaal komt daarmee op 1315,- (€ 598)

Aan de gulle gever: Ik ben je gegevens kwijt, dus laat je nick nog even weten.
Wh00ps al een tijdje niet meer hiero geweest..
s/anonymous/Hughybear/ :Z :Z

Greetz
Hughybear
Team HughyCows Crunch more (subteam of team killemall)
Pagina: 1