Alternatief voor PRODVX F50 III?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williwaw
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik zoek een mediaspeler die voldoet aan het volgende:

Aansluiten op (pc) monitor met VGA
Auto-Play
SD of USB ingang

Budget?
Rond € 50

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om in een winkel direct JPG of JPEG bestanden, maximaal 20, als een doorlopende diashow op een LCD monitor te laten zien. Zonder tussenkomst van pc. En auto-play, kaart of usb stick er in en spelen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf kom ik uit op dit product, maar ik heb te weinig kennis om te beoordelen of deze doet wat ik nodig heb.
Mini Full HD 1080P Media Player, Support HDD / SD Card / USB Flash Disk / HDMI / VGA Output (MP023)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben op zoek naar een goedkope mediaplayer die hetzelfde functioneert als de PRODVX F50 III. Deze is kapot gegaan.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die VGA output nekt je, die makt het lastig. Alles is tegenwoordig HDMI. Op wat voor scherm moet het aangesloten worden en heb je evt een alternatief met HDMI?

Zou zelfs voor een pi met Kodi gaan, ben je vrij snel klaar :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williwaw
De monitor is een 22" Flatron monitor, Flatron W2242PE, een oudje maar om wekelijks 20 foto's in een winkel af te spelen prima. Een Raspberry, converter, Kodi en het installeren moet lukken, maar ik hoop op een voor mij eenvoudigere manier...

Het hoeft allemaal niet op een netwerk aangesloten te worden, er is geen geluid nodig, en alles liefst plug en play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williwaw
Laatste vraag. Zou dit een alternatief kunnen zijn? USB stick met afbeeldingen en als diavoorstelling laten draaien op deze:

https://tweakers.net/pric...-22led1600-zwart/reviews/