Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn trouwe Sony Z3 Compact is het aan het begeven (sd-slot kapot, touchscreen kapot, zonder dat is iets doe registreert hij aanrakingen op het scherm), dus ik ben al een tijdje aan het wachten tot de S8 goedkoper wordt.
Omdat de prijs al een tijdje rond de 560 ligt (wat best redelijk is), vroeg ik me af of jullie denken of bij de officiële release van de S9 de prijs nog omlaag gaat.
Aangezien de prijs van de S9 nog aanzienlijk hoger ligt ben ik bang dat deze prijsverlaging niet meer gaat komen.
Wat denken jullie? Wordt de prijs nog lager of moet ik gewoon nu kopen om frustraties te voorkomen?

Beste antwoord (via Verwijderd op 12-03-2018 11:06)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23

sapphire

Die-hard pruts0r

Zou zeggen bekijk de prijshistorie van bv. de S7 eens en leg dat naast die +introductie van de S8.

Volgens mij was de S7 ook goedkoper maar daalde aanzienlijk in prijs nog!

Ik heb er iig een aantal maanden geleden 1 gekocht voor ca. €450 en maand geleden voor rond de €400.

Maargoed als je altijd moet wachten tot iets in prijs daalt dan blijf je wachten. Als je nu een telefoon nodig hebt en nu de prijs redelijk vind.... Zou meer gefrustreerd raken van een telefoon die ik dagelijks gebruik die ik nog een maand of meer moet gebruiken terwijl die brak werkt dan dat ik nu een fijne telefoon koop en die dan over een tijdje goedkoper is (want dat hou je toch + je hebt er nu plezier van).

Gabriël AM5

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23

sapphire

Die-hard pruts0r

Zou zeggen bekijk de prijshistorie van bv. de S7 eens en leg dat naast die +introductie van de S8.

Volgens mij was de S7 ook goedkoper maar daalde aanzienlijk in prijs nog!

Ik heb er iig een aantal maanden geleden 1 gekocht voor ca. €450 en maand geleden voor rond de €400.

Maargoed als je altijd moet wachten tot iets in prijs daalt dan blijf je wachten. Als je nu een telefoon nodig hebt en nu de prijs redelijk vind.... Zou meer gefrustreerd raken van een telefoon die ik dagelijks gebruik die ik nog een maand of meer moet gebruiken terwijl die brak werkt dan dat ik nu een fijne telefoon koop en die dan over een tijdje goedkoper is (want dat hou je toch + je hebt er nu plezier van).

Gabriël AM5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 22:11
Waarom koop je hem niet gewoon via de V&A sectie? Staan er zelfs een paar op gesealed en wel en ben je weer 60-100 euro goedkoper uit dan nu nieuw kopen.

Verder, eens met de reactie van Sapphire, je telefoon heeft het praktisch begeven, koop gewoon een nieuwe. Het plezier van een nieuwe en goed werkende telefoon is het geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb besloten dat ik nog tot de week na officiële release van de S9 ga wachten en dan een S8 koop.
Ik heb niet heel veel geld over, dus een prijsverlaging is altijd welkom, maar het is geen noodzaak.
Maar inderdaad, de frustratie hou ik ook geen maanden meer vol.
Bedankt voor de tips!