Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:24
Hoi,

Mijn led flash deed het niet meer, ik vond een tip om hardware te testen in *#*#4636#*#*

Daar kon ik helaas weinig vinden over de led flash, maar na een reboot van de telefoon deed de flash led het gelukkig weer.

Maar, het menu was interessant en ik heb er eens in rond zitten neuzen, op de 3 puntjes rechtsboven in gedrukt, radioband selecteren, het enige wat je daar kan kiezen is: United States.

Dit heb ik dus helaas aangedrukt uit nieuwschierigheid en ja, ik kan niet meer bellen of gebeld worden. Ik heb in dat menu bij "voorkeuzenetwerktype instellen" alle protocollen keuzes geprobeerd die je kan kiezen en elke keer 4g data werkt wel, bellen of gebeld worden op 2g niet. Ook opnieuw in het radioband menu alleen de keuze united states.

Ook 3g lijkt mijn telefoon niet meer te krijgen.

Wat er dus aan de hand lijkt te zijn, mijn motu g5 plus zit nu met g2 en g3 op de radioband van de united states en kan dus niet meer bellen. Dom dom dom 8)7

Een factory reset heeft niet geholpen, wat nu?

Ik kan helaas geen screenshots toevoegen vanwege mijn karma

Beste antwoord (via rens-br op 12-03-2018 09:46)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:09
Je moet de modemsettings wissen. Mogelijk dat je hier wat aan hebt, is voor een iets andere Motorola.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:09
Je moet de modemsettings wissen. Mogelijk dat je hier wat aan hebt, is voor een iets andere Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:24
Dankuwel! Ik kan weer bellen!

Die fastboot driver installeren was nog wel even een dingetje, ik heb een mapje gemaakt op de nas voor het geval ik weer eens dom doe :D

danku danku danku!!