mijn hp 930c wil maar niet printen op usb in apparatenbeheer vind hij hem als hp deskjet usb...maar werkt niet verwijder ik alles dan vind hij hem pak ik de driver win98usb van hp cd installeert hij hem start ik hem opnieuw op en dan hoort hij normaal automatisch de cd te pakken en verder te installeren maar doet hij niet als ik dan handmatig setup draai zegt ie dat hij geen printer kan vinden op usb.. iemand een idee alvast bedankt
OS, moederbord/chipset, je zult iets meer info moeten geven.
Do as I say, don't do as I do.
Windows 98se
Amd 600
asus k7m
maar hij heeft het altijd gedaan onder win98
nu heb ik eergister net opnieuw geinstalleerd i.v.m. win2000 erafgehaald.
maar het werkt niet
Amd 600
asus k7m
maar hij heeft het altijd gedaan onder win98
nu heb ik eergister net opnieuw geinstalleerd i.v.m. win2000 erafgehaald.
maar het werkt niet
Verwijderd
ik heb ook een 930 en ik kon hem gewoon instaleren op de usb poort.
hij zei alleen eerst dat ik hem moest instaleren via het programma dat usb poorten toe wees.
hij zei alleen eerst dat ik hem moest instaleren via het programma dat usb poorten toe wees.
Verwijderd
Heb je andere USB-apparaten aangsloten
bv HP-scanner die de boel zoals gewoonlijk weer verkloot omdat veel HP HP niet compatible met elkaar zijn.
bv HP-scanner die de boel zoals gewoonlijk weer verkloot omdat veel HP HP niet compatible met elkaar zijn.
Tip: als je leestekens gebruikt in je posting doet je printer het veel sneller weer via de USB-bus...Op zaterdag 14 juli 2001 14:26 schreef Uil_Capone het volgende:
mijn hp 930c wil maar niet printen op usb in apparatenbeheer vind hij hem als hp deskjet usb...maar werkt niet verwijder ik alles dan vind hij hem pak ik de driver win98usb van hp cd installeert hij hem start ik hem opnieuw op en dan hoort hij normaal automatisch de cd te pakken en verder te installeren maar doet hij niet als ik dan handmatig setup draai zegt ie dat hij geen printer kan vinden op usb.. iemand een idee alvast bedankt
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
ik vond dit op de support site van Dell http://support.euro.dell.com/docs/acc/hp930c/en/trouble.htm
misschien heb je er wat aan
suc6
misschien heb je er wat aan
suc6
Pagina: 1