Detonator w2k driver problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Ik wilde laatst de nieuwste detonators installen omdat de 3.75 wel aan een update toe waren. Ik het de 5.13 drivers gedownload en ging die installeren. Windows kopiert de bestanden naar de winnt dir en ineens zegt hij:
"An error has ocurred
File not found

Click finish to exit setup. :( Vervolgens probeer ik de vorige (3.75) drivers weer te installeren, zegt hij het zelfde. De enige drivers die het wel doen zijn de W2k standaard drivers, zonder 3d acceleratie :(

Een vriend heeft hetzelfde probleem gehad. Hij heeft het opgelost door W2k opnieuw te installen... Daar heb ik dus GEEN zin in, aangezien die w2k setup m'n lilo boot sloopt :(

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en heeft dit kunnen oplossen, dan hoor ik het graag.

• [J.d.I.] DirtyHarry
Bij de weg, ik heb een Diamond Viper550 AGP...

Verwijderd

hmmm strange, ik heb er geen last van gehad, heb je ze al es opnieuw gedownload???

• [J.d.I.] DirtyHarry
Jep, en ook oude drivers geprobeerd te installen, maar dat werkte dus ook niet meer :(

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
Voor mijn tnt1 zijn de 3.81 drivers het beste (tot nu toe)

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Hier ga ik eens lekker een oud topic omhoog schoppen.
Ik heb de search gebruikt en ik heb al heel wat topics gezien..... Maar.......

Ik heb nu het zelfde probleem als de topicstarter 2 jaar geleden. Nu geeft hij zelf in feite al een oplossing, maar een W2K re-install. Dat is op den duur wel noodzakelijk, alleen dat komt me nu erg slecht uit, Komt over een paar weken/maanden wel weer.

Heeft iemand ondertussen al een oplossing voor dit probleem gevonden ?

Ik heb een TNT2 en draai Windows 2000 prof.
Ik heb verschillende versies Detonators als geprobeerd uit verschillende series, allemaal zonder resultaat.

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Op donderdag 16 mei 2002 18:42 schreef CrazyA het volgende:
Hier ga ik eens lekker een oud topic omhoog schoppen.
Ik heb de search gebruikt en ik heb al heel wat topics gezien..... Maar.......

Ik heb nu het zelfde probleem als de topicstarter 2 jaar geleden. Nu geeft hij zelf in feite al een oplossing, maar een W2K re-install. Dat is op den duur wel noodzakelijk, alleen dat komt me nu erg slecht uit, Komt over een paar weken/maanden wel weer.

Heeft iemand ondertussen al een oplossing voor dit probleem gevonden ?

Ik heb een TNT2 en draai Windows 2000 prof.
Ik heb verschillende versies Detonators als geprobeerd uit verschillende series, allemaal zonder resultaat.
Heb je misschien toevallig een virus scanner draaien? Schijnt nogal problemen op te leveren.
Ik heb trouwens ook een TNT2 met Win2k Pro maar nergens last van... (nieuwste drivers)

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Op donderdag 16 mei 2002 18:49 schreef _Mo_ het volgende:

[..]

Heb je misschien toevallig een virus scanner draaien? Schijnt nogal problemen op te leveren.
Ik heb trouwens ook een TNT2 met Win2k Pro maar nergens last van... (nieuwste drivers)
Ik heb idd een virusscanner draaien, maar volgens mij is dat 'm niet. Ik zal 't straks ff proberen.
Verder heeft het tijden ook prima gewerkt, verschillende versies gehad.

Verwijderd

Je kan proberen de detonators uit de installer uit te pakken en dan via je hardware manager handmatig te selecteren en installeen. Dat moet helpen volgens mij.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
heb je ook al de Non WHQL gecertificeerde drivers uit het NVdia archief gedownload?

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1