Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag games als: BF1, Skyrim en Fallout op maximale settings willen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200. Als er betere opties zijn voor mijn doeleinde zal ik maximaal €1400 willen uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn oude 250G SSD en 500G HDD en mijn monitor BenQ Zowie RL2455. In de toekomst wil ik naar een 144hrtz monitor ( misschien weet je toevallig een leuke monitor voor een mooie prijs ? )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wijk ik uit naar AMD zeker met de huidige prijzen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn als ik een build heb die niet te luidruchtig is. Uiterlijk maakt mij niet zoveel uit
Ga je overklokken?
In de toekomst met nieuwe game titels zou ik wel graag de mogelijkheid willen hebben om te overklokken
Wat verwacht je van ons? jaren lang niet omgekeken naar de nieuwe trends in deze wereld. Zou graag advies willen ontvangen over de juiste onderdelen en ervaringen
Ik zou graag games als: BF1, Skyrim en Fallout op maximale settings willen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200. Als er betere opties zijn voor mijn doeleinde zal ik maximaal €1400 willen uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn oude 250G SSD en 500G HDD en mijn monitor BenQ Zowie RL2455. In de toekomst wil ik naar een 144hrtz monitor ( misschien weet je toevallig een leuke monitor voor een mooie prijs ? )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Gigabyte AB350N-Gaming WiFi | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 187,55 | € 187,55 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.076,- | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wijk ik uit naar AMD zeker met de huidige prijzen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn als ik een build heb die niet te luidruchtig is. Uiterlijk maakt mij niet zoveel uit
Ga je overklokken?
In de toekomst met nieuwe game titels zou ik wel graag de mogelijkheid willen hebben om te overklokken
Wat verwacht je van ons? jaren lang niet omgekeken naar de nieuwe trends in deze wereld. Zou graag advies willen ontvangen over de juiste onderdelen en ervaringen