Kan iemand mij even exact vertellen hoe het zit met die diverse instellingen in dat softmenu?
Ik heb alles op user define staan en wilde wat weten over de volgende dingen:
Multiplier factor: Lijkt me duidelijk staat bij mij op 12
CPU FSB/PCI clock:? staat nu op 100/33 , op 133/33 krijg ik helemaal geen poot aan de grond!
CPU FSB Plus(Mhz) !?!? Nooit van gehoord ik heb hem reeds op 8 staan dus nu 12x108 maar dan het voltage vol op 1.85 dus vrij veel warmte
Dan het Voltage en het I/O voltage........ welke doet nu precies wat?
loopt nu op 1.85 om 3.50
Dan staan er nog 3 dingetjes onder:
Fast CPU command decode: deze heb ik op fast staan, tip van iemand anders... is dit ok?
CPU drive strength: Standaard 2 en staat daar ook op
Enhance chip performance: Standaard op disable en heb ik na tip op Enabled gezet.?
Dus als iemand even tijd heeft om dit even voor me door te lopen om te kijken of het een beetje knap staat en of ik nog wat rigoreus veranderen moet dan hoor ik het graag.
Alvast hartelijk dank.. en laterz... moet nu te werk
[EDIT] Mis de F1 kwalificatie weer! GRMBL!
Ik heb alles op user define staan en wilde wat weten over de volgende dingen:
Multiplier factor: Lijkt me duidelijk staat bij mij op 12
CPU FSB/PCI clock:? staat nu op 100/33 , op 133/33 krijg ik helemaal geen poot aan de grond!
CPU FSB Plus(Mhz) !?!? Nooit van gehoord ik heb hem reeds op 8 staan dus nu 12x108 maar dan het voltage vol op 1.85 dus vrij veel warmte
Dan het Voltage en het I/O voltage........ welke doet nu precies wat?
loopt nu op 1.85 om 3.50
Dan staan er nog 3 dingetjes onder:
Fast CPU command decode: deze heb ik op fast staan, tip van iemand anders... is dit ok?
CPU drive strength: Standaard 2 en staat daar ook op
Enhance chip performance: Standaard op disable en heb ik na tip op Enabled gezet.?
Dus als iemand even tijd heeft om dit even voor me door te lopen om te kijken of het een beetje knap staat en of ik nog wat rigoreus veranderen moet dan hoor ik het graag.
Alvast hartelijk dank.. en laterz... moet nu te werk
[EDIT] Mis de F1 kwalificatie weer! GRMBL!