Nieuwe videokaart of een andere oplossing?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:26
Mijn vraag
Moet ik een nieuwe videokaart kopen zodat mn tv en beamer beide werken middels hdmi en dvi-hdmi?als ik de hdmi eruit heb dan krijg ik ook geen signaal op de tv. Alleen hdmi of met hdmi erin gaat de beamer wel aan en de tv niet. Te apart voor woorden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Uiteraard gezocht, maar niks wat m'n vraag heeft beantwoord want anders had ik dit niet opgesteld :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:12

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Over het algemeen is dit niet zo heel moeilijk in te stellen vanuit de software, maar om jouw verder te kunnen helpen is het wel handig om te weten met welke hardware je werkt en al helemaal om welke videokaart het gaat.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
Oke, het gaat om een gpu van een amd a8 3850. Dit is een Radeon 6550D als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17
Jeroentjuh82 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:48:
Oke, het gaat om een gpu van een amd a8 3850. Dit is een Radeon 6550D als ik het goed heb.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Er wordt notabene bij het starten van een topic gevraagd wat voor software en hardware je gebruikt. Ook in het topic wordt er om gevraagd. En nee, dan is het opgeven van een cpu alleen niet voldoende:

Als je geholpen wilt worden geef dan ook de info waar om gevraagd wordt.

-welke TV
-welke beamer
-welk moederbord
-welk besturingssysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
Excuus, ik ging er vanuit dat het genoeg info was en dat de tv etc er niet toe doet.

Tv is een Sony Bravia Full HD 40 inch. De Beamer een Benq. Moederbord Asrock A75 HM Pro 4 en ik werk met Windows 10.

De tv zou gewoon signaal moeten krijgen. Ik heb nooit wat hoeven in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Kan zomaar zijn dat de APU niet 2 digitale uitgangen tegelijkertijd aan kan sturen. Wel analoog (VGA) en digitaal (DVI-D of HDMI) tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
Oke, dat wordt dan maar een nieuwe videokaart bestellen om te proberen of het dan goed gaat.
Pagina: 1