G-kracht vraagies!!!

Pagina: 1
Acties:

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05
k'heb een creative geforce sdr, en wil die natuurlijk overklokken,alleen wat is de standaard memory en core clock en tot hoe hoog kan ik ongeveer gaan??

Vraag 2: hij loopt vaak vast tijdens het opstarten, en hier had ik met m'n V3 niet last van, kan dit komen doordat ik maar een 200W voeding heb?? (soms kan hij ook maar 64 MB intern vinden terwijl er 96 inzit, 1*64 en 1*32.)

Er zit verder een cely 366@550 in (abit be6-II)
SB Live
netwerkkaart
56k modem
96 Mb intern PC100

Vraag 3:is het zo dat de memory clock bij een SDR uitvoering 2* zo klein is als een DDR.

Vraag 4: wat is beter AGP 1x, 2x, 3x of 4x, en hoe stel ik dit in.

p.s. k'heb nu een 17 inch monitor, zou het nuttig zijn een 19 inch te kopen (voor games)

*Nog meer tips/opmerkingen voor me meld ze even!

Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05
O ja maakt het veel verschil uit kwa performace tussen de creative drivers en de detenator drivers???

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 16:29
AGP 1x/2x/(3x bestaat niet)/4x stel je met AGP Wizard, week zo niet waar je die vandaan haalt, AGP 1x/2x/4x hangt ook af van je mobo...

Core/mem clock moet je proberen, kun je zo niet zeggen.. Standaard is core/mem 120/166..

En nee, mem clock is bij SDR 120Mhz, bij DDR 150Mhz...

19" is wel lekker groot, maar otch soms weer iets te groot, voor mij dan he.. Ik doe het nog gewoon op een 17", groot zat..

Ik weet geen antwoord op je vraag 2, sorry, 200W is wel wat aan de lage kant, maar heb ik ook, en dat gaat goed..

Verwijderd

Voor andere tips en opmerkingen zie de Geforce faq op http://web.ukonline.co.uk/christopher.hill/faq.html