"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
AGP 1x/2x/(3x bestaat niet)/4x stel je met AGP Wizard, week zo niet waar je die vandaan haalt, AGP 1x/2x/4x hangt ook af van je mobo...
Core/mem clock moet je proberen, kun je zo niet zeggen.. Standaard is core/mem 120/166..
En nee, mem clock is bij SDR 120Mhz, bij DDR 150Mhz...
19" is wel lekker groot, maar otch soms weer iets te groot, voor mij dan he.. Ik doe het nog gewoon op een 17", groot zat..
Ik weet geen antwoord op je vraag 2, sorry, 200W is wel wat aan de lage kant, maar heb ik ook, en dat gaat goed..
Core/mem clock moet je proberen, kun je zo niet zeggen.. Standaard is core/mem 120/166..
En nee, mem clock is bij SDR 120Mhz, bij DDR 150Mhz...
19" is wel lekker groot, maar otch soms weer iets te groot, voor mij dan he.. Ik doe het nog gewoon op een 17", groot zat..
Ik weet geen antwoord op je vraag 2, sorry, 200W is wel wat aan de lage kant, maar heb ik ook, en dat gaat goed..
Verwijderd
Voor andere tips en opmerkingen zie de Geforce faq op http://web.ukonline.co.uk/christopher.hill/faq.html