Sony xe9005 of lg sj810 of mu8000

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambusched
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23-09 09:25
Oké ik ga het dan toch maar aan de kenners hier vragen. Ik ben opzoek naar een nieuwe tv. En ik kom er na verschillende reviews te hebben gezien nog niet helemaal uit. Ik heb een paar eisen:
1. 100/120hz paneel
2. 4k
3. HDR
4. Lage input lag
5. Liefst 49”
Volgens mij komen de volgende modellen in aanmerking:
1. Lg sj810/sj850 deze heeft volgens mij in 49” alle eisen. Alleen is zwart waardes schijnen matig te zijn, heb je hier echt 'last' van? Ik kijk bijna niet tv in het geheel donker.
2. De Sony xe9005 deze heeft volgens mij in 49” alle eisen. Alleen lijkt me Android tv wat traag en heeft mindere integratie in de tv TOV lg en Samsung. En de afstandsbediening is minder 'high tech'
3. De Samsung mu8000, ik kan bij deze echter niet vinden dat de 49” echt 100/120 Hz is? En de mu8000 en 7000 worden door elkaar gebruikt. Ik bedoel degene met 1 voet.
Ik zit soms nog wel eens wat schuin op mijn tv, is de mindere kijkhoek van de Samsung of de Sony dan een groter probleem dan de mindere zwartwaarden van de lg?
Ben bij de winkel met de m&m wezen kijken maar dan zien al deze tv’ser goed uit. Dus dat helpt ook niet echt.
Ik wil maximaal 900,- uitgeven. De meeste zijn nu nog duurder dan dit. Maar ik hoop op een aanbieding zodra de 2018 modellen beschikbaar worden.
Hebben jullie ervaringen met bovenstaande tv’s en/of tips over de tv’s qua kwaliteit en of ze echt voldoen aan mijn eisen?