Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobjeDopje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 11:35

RobjeDopje

Daar heb je hém weer

Topicstarter
Hey tweakers,

Sinds de nieuwste update van Windows 10 door is gekomen krijg ik na de installatie een BSOD. MEMORY_MANAGEMENT zegt ie, vlak na de 2ste reboot voor het installeren. Daarna boot hij nog een keer in de BSOD, en daarna draait ie de update weer terug.

Ik dacht dat het kwam omdat ik een outdated moederboard had voor mijn processor en RAM, maar nu ik het moederboard vervangen heb (dat moest toch gebeuren) blijft het terugkomen.

Het vervelendste (los van beveiligingsproblemen) vind ik nog dat windows elk uur een popup op ramt met "Get ready for goodness!". Als ik perongeluk (mid-game ofzo) op spatie ram ben ik weer 20 minuten offline, en als ik op "cancel" of "remind me in an hour" klik, krijg ik na 45 minuten weer zo'n melding :+ . Erg vervelend.

Iemand ervaring met de problemen? Is het verstandig om te wachten op een volgende update?

Mijn specs:

Z220 Pro Gaming (voorheen een Z170)
i7700k
32GB Corsair DDR4 @ 3000mhz (draaide op 2333mhz en 16GB op het oude mobo, andere werkte niet)
1060 GPU

Groetjes,
Rob

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:35

-36-

Trust me. I'm an amateur

Kan van alles zijn wat voor een foutmelding krijg je? https://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobjeDopje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 11:35

RobjeDopje

Daar heb je hém weer

Topicstarter
Ik zal binnenkort nog eens kijken maar volgensmij is alles wat ik kreeg te zien die foutcode. En een QR code volgensmij. Zal update posten zodra ik het weer probeer :)

PS: BlueScreenView geeft 0 crashes aan. Volgensmij werden ze niet gelogd.

[ Voor 18% gewijzigd door RobjeDopje op 10-03-2018 22:25 ]