Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Smart home producten die samenwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

• stefan212
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-09 18:32
Beste,

Ik ga binnenkort op mezelf wonen, en ben even benieuwd. Wat mij mooi lijkt is om smart home producten aan te schaffen. Deze producten moeten binnen 1 app werken.

Wat ik bijvoorbeeld wil, is dat als ik naar werk ga, ik in een appje op 1 knop kan drukken waarmee de deuren dicht, lichten uitgaan. Daarnaast moet ik de deur open kunnen maken met datzelfde appje. Het liefst met een programmeerbaar tijdschema.

Is dit mogelijk en betaalbaar?

Alvast bedankt,
Stefan

P.S indien verkeerde plek op het forum, graag moven.

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 20:31

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Wat heb je zelf al gevonden en wat spreekt je wel/niet aan?

Wij zijn geen wandelende google, en verwachten dat je wel een beetje research hebt gedaan en dit eerst deelt voordat wij je kunnen helpen en advies kunnen geven.

• stefan212
Ik weet dat er producten zijn zoals home wizzard. Daar moet dan je smart home product aan gekoppeld worden die je dan centraal kan beheren. Maar ik lees ook dat je bijvoorbeeld door Domoticz te gebruiken dit via een windows pc kan aansturen.

Het is gemakkelijk om informatie binnen te halen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die het al heeft geïnstalleerd en me wegwijs kan maken in wat het beste werkt. Er is te veel aanbod om een redelijk idee te krijgen.

Verwijderd

stefan212 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:16:

Het is gemakkelijk om informatie binnen te halen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die het al heeft geïnstalleerd en me wegwijs kan maken in wat het beste werkt. Er is te veel aanbod om een redelijk idee te krijgen.
Ofwel, dat is onmogelijk. Iedereen is lyrisch over zijn eigen oplossing en neemt de manco’s voor lief.

Er lopen meerdere topics over meerdere oplossingen (Domoticz, Homey, HomeWizzard, etc.). Ik zou me daar eens gaan inlezen.

Het juiste subforum is overigens Duurzame Energie & Domotica. Geen idee waarom je daar niet uitgekomen bent aangezien de tweede D voor Domotica staat en dat niet echt als een geheim verborgen is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2018 18:21 ]

• stefan212
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:20:
[...]
Het juiste subforum is overigens Duurzame Energie & Domotica. Geen idee waarom je daar niet uitgekomen bent aangezien de tweede D voor Domotica staat en dat niet echt als een geheim verborgen is.
In mijn ogen vrij logisch, want wie zoekt er nou bij beeld en geluid als hij een deur en licht wil bedienen :)

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:34
Homeassistant. Iets voor je?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:28

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik zou vooral hier eens kijken.. Duurzame Energie & Domotica

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien je post momenteel echt te weinig eigen inzet bevat en daarnaast op de verkeerde plek staat, gaat hier een slotje op.

Lees jezelf even in in de verschillende forumtopics en mocht je daarna nog specifieke vragen hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.