BF1 vloer ontbreekt na gebruik audio buttons op Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:07
Omdat het algemene BF1 problemen topic nogal verlaten is hier ga ik maar even mijn probleem met battlefield 1 stellen (andere spellen speel ik niet op het moment dus misschien herkennen andere het ook van andere games en is er misschien een oplossing):

Bij het spelen van battlefield 1 heb ik regelmatig last van een ontbrekende vloer ( De vloer is waterkleuring en als een spiegel. zie voor een foto https://answers.ea.com/t5...attlefield-1/td-p/6064689. Niet echt speelbaar, al een maand of 2 last van, maar in het begin van het ruime jaar dat ik het spel heb niet.
Als ik tijdens spelen op een audio button druk (volume harder zachter of een play/pause button) treedt het probleem vaak op (na een paar buttons gebruiken dan sowieso) merk ik sinds vandaag. Het zal vast ook op andere momenten plaatsgevonden hebben, maar ik vermoed dat het wel met de audio driver te maken heeft. De gpu drivers uit de adrenalin 18 reeks heb ik allemaal geprobeerd, met een uninstall via ddu. Bij de gpu drivers zit standaard de zelfde audio driver , ook in de 17.X reeks zit de zelfde audio driver, geen audio driver installeren geeft ook geen oplossing. Is er een oplossing mogelijk?

specs:
i5 2500k @3.6 ghz
Z68 chipset
16gb ram
ssd
msi rx470 aangesloten via displayport op de monitor
windows 10 DX11

Beste antwoord (via tweakje-2018 op 10-03-2018 16:21)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53

D4NG3R

kiwi

:)

Kan je BF1 eens op (Fullscreen) Windowed mode zetten en het dan nog maals testen? Ik gok dat jouw setup de overlay die Windows toont wanneer je hotkeys gebruikt niet leuk vind:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.addictivetips.com/wp-content/uploads/2016/05/volume-osd-windows10.png

Maaruhm, je hebt het telkens over audio drivers terwijl je vervolgens over je GPU drivers praat. Ja AMD heeft audiodrivers, maar zijn dat ook de drivers die je gebruikt? (Audio via je scherm).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53

D4NG3R

kiwi

:)

Kan je BF1 eens op (Fullscreen) Windowed mode zetten en het dan nog maals testen? Ik gok dat jouw setup de overlay die Windows toont wanneer je hotkeys gebruikt niet leuk vind:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.addictivetips.com/wp-content/uploads/2016/05/volume-osd-windows10.png

Maaruhm, je hebt het telkens over audio drivers terwijl je vervolgens over je GPU drivers praat. Ja AMD heeft audiodrivers, maar zijn dat ook de drivers die je gebruikt? (Audio via je scherm).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:07
D4NG3R schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:07:

[afbeelding]

Dank je wel. Heb even BF1 getest op de fullscreen windowed mode en dat lijkt het op te lossen. _/-\o_ Wel apart dat de overlay de eerste maanden geen probleem vormde en nu in eens wel. Nu maar eens kijken hoe ik weer normaal fullscreen kan spelen zonder een balk aan de onder en bovenkant. Maar dat is een stuk minder erg dan een ontbrekende vloer |:( .

Klopt de audiodrivers zijn onderdeel van amd videodriver set. Omdat het geluid ook weg viel na gebruik van de audiobuttons op het toetsenbord dacht ik ten onrechte misschien dat een andere audio driver het zou kunnen oplossen. :+