There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
alleen jammer dat er .de staat en niet .nl of .com/net/org
Bij http://freemail.web.de kun je een account maken met (SSL secure) webmail, pop3, smtp, imap en wap toegang tot mail.Op zaterdag 14 juli 2001 17:17 schreef Zym0tiC het volgende:
maar dat is geen pop3 of wel want ik wil namelijk ook mijn email via pop3 ophalen
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
We zijn nu 4 jaar verder. Heeft iemand nu een idee/antwoord op bovenstaande quote/vragen?Zym0tiC schreef op zaterdag 14 juli 2001 @ 13:45:
ik ben op zoek naar een (GRATIS) provide of mailprovider die (GRATIS) mailforwarding doet naar minimal 2 adressen. ik heb er nu wel gevonden van 1 adres maar ik heb er 2 nodig
heeft iemand misschien ook nog een site waar je je mail kan laten doorsturen naar je gsm via sms?
thnx
Google weet op dit gebied bar weinig...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 03:48 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
Als het gratis kan, liever niet. We blijven Hollanders he, "ons ben zuûnigh" !ThunderNet schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 03:50:
zelf domein aanvragen?
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Belangrijkste voor mij nu is een gratis mailforward·adres voor naar minimaal 2 andere adressen;Ook schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 07:07:
Gaat het je nou om het forwarden naar 2 verschillende e-mailadressen gedeelte of om de e-mail als SMS te ontvangen?
mocht iemand toevallig ook een gratis mail·to·sms adres weten, dan hoor/lees ik dat ook graag...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 09:39 ]