mailforwarding

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:40
ik ben op zoek naar een provide of mailprovider die mailforwarding doet naar minimal 2 adressen. ik heb er nu wel gevonden van 1 adres maar ik heb er 2 nodig

heeft iemand misschien ook nog een site waar je je mail kan laten doorsturen naar je gsm via sms?

thnx

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

Als je je registreert bij genie.nl krijg je een mailbox van ze .. blaat@sms.genie.nl ofzow (alles wat op dat adres binnenkomt word naar je gsm gestuurd), als je nou in outlook express ofzo een rule aanmaakt die automatisch inkomende mail forward naar die emailbox krijg je netjes alle mailtjes (bepaald aantal characters) naar je gsm gestuurd

• Zym0tiC
maar ik heb gewoon modem en ik heb geen zin als ik een paar dagen weg ben dat ik er achter kom dat de verbinding open staat

• AtHomer
  • Niet online
Ik ontving mijn mail altijd op mijn @web.de adres. Van daaruit kun je instellen dat het automatisch wordt doorgestuurd naar een ander adres. Dus ik had ingesteld dat er een kopie van elk mailtje naar mijn @sms.genie.nl adres ging. :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Zym0tiC
maar dat is geen pop3 of wel want ik wil namelijk ook mijn email via pop3 ophalen

• Zym0tiC
toch wel pop3 :) thnx
alleen jammer dat er .de staat en niet .nl of .com/net/org

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 14 juli 2001 17:17 schreef Zym0tiC het volgende:
maar dat is geen pop3 of wel want ik wil namelijk ook mijn email via pop3 ophalen
Bij http://freemail.web.de kun je een account maken met (SSL secure) webmail, pop3, smtp, imap en wap toegang tot mail. :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Zym0tiC
alleen die actieveringscode wordt per post opgestuurd is daar niets aan te doen want ik heb niet mijn eigen gegevens opgegeven

Verwijderd

Zym0tiC schreef op zaterdag 14 juli 2001 @ 13:45:
ik ben op zoek naar een (GRATIS) provide of mailprovider die (GRATIS) mailforwarding doet naar minimal 2 adressen. ik heb er nu wel gevonden van 1 adres maar ik heb er 2 nodig

heeft iemand misschien ook nog een site waar je je mail kan laten doorsturen naar je gsm via sms?

thnx
We zijn nu 4 jaar verder. Heeft iemand nu een idee/antwoord op bovenstaande quote/vragen?
Google weet op dit gebied bar weinig...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 03:48 ]

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-02 13:52

ThunderNet

Flits!

zelf domein aanvragen?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Als het gratis kan, liever niet. We blijven Hollanders he, "ons ben zuûnigh" ! ;)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Gaat het je nou om het forwarden naar 2 verschillende e-mailadressen gedeelte of om de e-mail als SMS te ontvangen?

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Ook schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 07:07:
Gaat het je nou om het forwarden naar 2 verschillende e-mailadressen gedeelte of om de e-mail als SMS te ontvangen?
Belangrijkste voor mij nu is een gratis mailforward·adres voor naar minimaal 2 andere adressen;
mocht iemand toevallig ook een gratis mail·to·sms adres weten, dan hoor/lees ik dat ook graag...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 09:39 ]

Pagina: 1