OSX File exchanger

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leagallow
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2020
(jarig!)
Hey allemaal,

ik ben opzoek naar een soort van File exchanger programma voor OSX en ik vroeg mij af of jullie iets kunnen aanbevelen?

Het idee is namelijk om folder die verschillende files heeft direct te synchroniseren met een folder in mijn macbook. Je zou inderdaad dan kunnen zeggen dat de folder op mijn macbook een mirror folder is van die op de server maar de files gaan in beide richtingen. Algemene toegang to de files zelf is niet z'n probleem, VPN + nog een keer extra inloggen en het is gepiept ;)

Alvast bedankt :)

Beste antwoord (via leagallow op 10-03-2018 13:10)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Er staat bijvoorbeeld op Wikipedia: Comparison of file synchronization software een waslijst aan programma's die doen wat je wilt. Heb je daar al naar gekeken, heb e.e.a al geprobeerd, waarom voldeed het niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 10-03-2018 12:57 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Er staat bijvoorbeeld op Wikipedia: Comparison of file synchronization software een waslijst aan programma's die doen wat je wilt. Heb je daar al naar gekeken, heb e.e.a al geprobeerd, waarom voldeed het niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 10-03-2018 12:57 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leagallow
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2020
(jarig!)
Ha thanks, volgens mij gebruikte ik de verkeerde zoek termen! ik zal even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:49
Een alternatief is STACK van trans IP.

Tot 1tb cloud opslag...
Eventueel ook als “schijf” toe te voegen aan je laptop/MacBook.

...