twee steam accounts op hetzelfde mail adres

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:26
Ik ben geen actieve Steam gebruiker en dat zal ook wel de oorzaak zijn van mijn probleem. Ik zag een mooie aanbieding voor Mafia 3 en heb die geactiveerd op een account op Steam. Nou kom ik er achter dat ik op dit moment twee Steam accounts op hetzelfde email adres heb. Beide accounts kan ik inmiddels benaderen en zie dat ik op die andere ook enkele games heb staan uit een ver verleden. Nou vind ik het zonde om de oude games weg te gooien en ik zou beide accounts graag willen samenvoegen.

Op de support site van Steam staat dat samenvoegen niet kan. In de voorwaarden staat namelijk dat twee accounts van andere eigenaren niet overdraagbare zaken kunnen bevatten waardoor het onmogelijk is. Echter, ben ik eigenaar van beide accounts... ze staan zelfs op hetzelfde mail adres geregistreerd. Ik vind het vreemd dat dit mogelijk is en had een melding verwacht.

Ik vind geen enkele manier om contact te zoeken of een correcte ticket aan te maken. Hebben jullie enig idee hoe ik hiermee verder kan komen?

Stukje uit de voorwaarden:
Your Account, including any information pertaining to it (e.g.: contact information, billing information, Account history and Subscriptions, etc.), is strictly personal. You may therefore not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account, nor may you sell, charge others for the right to use, or transfer any Subscriptions other than if and as expressly permitted by this Agreement (including any Subscription Terms or Rules of Use) or as otherwise specifically permitted by Valve.

Beste antwoord (via Juzzuts op 10-03-2018 12:56)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 21:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zoek even naar family sharing. Zo kan je de spellen van de ene account op de andere spelen.

---RAWE CEEK!!!---

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 21:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zoek even naar family sharing. Zo kan je de spellen van de ene account op de andere spelen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:26
Ah kijk! dat zou het inderdaad oplossen! Dan houd je beide accounts, maar gebruik je er maar één. Bedankt!

edit:
Het is gelukt! Dit is inderdaad een goede oplossing. Wel bizar dat de support helpdesk van Steam amper te benaderen is.

[ Voor 38% gewijzigd door Juzzuts op 10-03-2018 12:55 ]