Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Desktop gaat gebruikt worden door iemand die geen games speelt, maar wel hobby matig foto's bewerkt of muziek mixed. Maar vooral hobby matig en niet proffesioneel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet boven de €2000,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in ieder geval een scherm die 4K resolutie aan kan maar ook laat zien. Ik heb gekozen voor 1TB SSD om me OS op te zetten en genoeg ruimte vrij heb voor programma's, foto's en video's. Maar ook een 4TB HDD zodat ik daar me archief kan opslaan. Ik wil deze computer wel gebruiken voor de komende vijf jaar, dus heb gekozen voor de 8K-serie van Intel als CPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil graag een Intel-systeem, maar verder geen voorkeur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb gekozen voor een voeding, maar lees veel dat er stugge kabels bij zitten, maar wel goed is. Nu vind ik het niet zo erg dat er stugge kabels bij zitten, maar aangezien ik hem zelf in elkaar ga zetten, heeft iemand misschien advies voor een andere? Het gaat er mij vooral om dat die stil is, en genoeg vermogen levert. Ik heb alles zitten uitrekenen, maar merk dat ik op een aardige lage wattage kom, klopt dit? Of heb ik aan 450 genoeg?
Desktop gaat gebruikt worden door iemand die geen games speelt, maar wel hobby matig foto's bewerkt of muziek mixed. Maar vooral hobby matig en niet proffesioneel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet boven de €2000,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in ieder geval een scherm die 4K resolutie aan kan maar ook laat zien. Ik heb gekozen voor 1TB SSD om me OS op te zetten en genoeg ruimte vrij heb voor programma's, foto's en video's. Maar ook een 4TB HDD zodat ik daar me archief kan opslaan. Ik wil deze computer wel gebruiken voor de komende vijf jaar, dus heb gekozen voor de 8K-serie van Intel als CPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil graag een Intel-systeem, maar verder geen voorkeur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb gekozen voor een voeding, maar lees veel dat er stugge kabels bij zitten, maar wel goed is. Nu vind ik het niet zo erg dat er stugge kabels bij zitten, maar aangezien ik hem zelf in elkaar ga zetten, heeft iemand misschien advies voor een andere? Het gaat er mij vooral om dat die stil is, en genoeg vermogen levert. Ik heb alles zitten uitrekenen, maar merk dat ik op een aardige lage wattage kom, klopt dit? Of heb ik aan 450 genoeg?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Tray | € 278,- | € 278,- |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Asus GTX950-2G | € 268,21 | € 268,21 |
| 1 | WD Red WD40EFRX, 4TB | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 58,- | € 58,- |
| 1 | LG 27UD58P-B Zwart | € 348,50 | € 348,50 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Dell KB522 (Qwertz DE) | € 20,95 | € 20,95 |
| 1 | Dell WM524 | € 29,68 | € 29,68 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 201,55 | € 201,55 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 89,- | € 89,- |