Hikvision zwart spuiten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik wil mijn hikvision dome zwart spuiten..... heb een dermate nieuw model die nog niet in het zwart is geproduceerd.

Wie heeft hier ervaring mee??

Welke verf?? welke primer?? etc etc.

Het is aluminium en daar pakken de meeste laksoorten bijzonder slecht op.

Ik hoor het graag.

Mvg
...

Beste antwoord (via rens-br op 20-03-2018 12:38)

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal top. Ondertussen zwart gespoten maar heb geen primer gebruikt..... eens benieuwen hoe lang dit goed gaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:02
Even opschuren tot het niet meer zo glad is en een Aluminium primer gebruiken. Daarna gewoon spuiten met een spuitbus.

Of zwart plastidippen. Dan hoef je niet zo te schuren en kun je er meteen na ontvetten opspuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Goed ontvetten en met een spuitbuis spuiten, ik schuur ze nooit op en gebruik ook geen primer.

Je hoef je geen zorgen te maken dat het niet zo pakken op aluminium/gietijzer want er zit al een kleur en coating laag op, zo lang het goed ontvet is pakt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53
Plastidippen staat zoizo netter en mooier, en je hoeft je camera niet te schuren... Dus dat zou mijn voorkeur hebben

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Netter en mooier ?

Mijn ervaring is dat plastidip maar een jaar of 2/3 blijft zitten, dan zijn het wel camera's die echt in weer en wind buiten hangen, met camera's onder een afdakje gaat het wel veel beter.

Misschien dat er nu betere bussen zijn, maar de cams die wij 3/4 jaar geleden hadden gespoten met plastidip die we ook een Brezan kochten en buiten in open omgeving hangen zien er niet meer uit, en dan hadden we 5 lagen erop gespoten.
De genen die gespoten waren zien er nog top uit.

Je hoeft een nieuwe cam ook niet te schuren alleen goed ontvetten is voldoende, er zit zelfs al een speciale laag op die je beter kan later zitten, spuiten met motip die je bij bijvoorbeeld een Brezan kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:45
Komt hij in de zon te staan :? Hou er rekening mee dat hij dan loeiheet kan worden, trek de interne apparatuur dat? Aan de andere kant begrijp ik uit je verhaal dat andere modellen ook in zwart geleverd worden, maar misschien toch iets om over na te denken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal top. Ondertussen zwart gespoten maar heb geen primer gebruikt..... eens benieuwen hoe lang dit goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidoweb55
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14-09 21:13
Kickje,

Hoe houdt het zich?
Pagina: 1