Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een goede 17" laptop rond de 700-800 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een prima laptop die vooral voor gebruik voor studie/werk is. Hij mag keilelijk zijn, als het maar goed en snel werkt. Voorkeur gaat uit naar een snelle laptop die meerdere taken tegelijk goed aankan en een 17 inch scherm is een vereiste. Slepen is geen probleem, een groot scherm werkt gewoon oneindig veel prettiger. Budget ligt rond de 700-800 euro.

Ik gebruik geen bijzondere programma's. Naast basic foto-bewerken en af en toe een grafisch lichte games/ films kijken wordt de laptop grafisch niet zwaar belast. Wel draai ik tijdens mijn werk behoorlijk wat programma's tegelijk.
Voorkeur gaat uit naar laptops met de nieuwe 8th gen i5 processors (alle genoemde hieronder hebben een 8250U), gezien de prijs/kwaliteit daarvan zo te zien beter is dan duurdere laptops met een i5 7th gen of een i7. (maar ik ben toch een beetje een noob, dus suggesties zijn welkom :+ )

Ik zit te denken aan deze laptops:
Asus VivoBook A705UA-BX322T (€700)
HP 17-bs191nd (€800)

Of deze laptops, waarvan ik mij afvroeg of ze de 100 euro extra waard zijn:
HP 17-bs191nd (€900)
Acer Aspire 5 A517-51G-58ZH (€900

Het is moeilijk goede alternatieven te vinden. Als er betere suggesties zijn hoor ik ze graag _/-\o_

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Net gezien dat de HP 17-bs191nd geen wifi-ac ondersteund noch 5ghz. erg jammer.
Heeft iemand een vergelijkbaar model voor deze prijsklasse die wel wifi ac en 5ghz ondersteund?