Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 22:07
Goedendag,

Ik heb een vodafone red F abbo en ik kreeg 2 weken een sms dat ik onbeperkt data zou hebben tot 3 mei en van de week kreeg ik er weer een dat dit verlengd was tot juni. Heb in de app gekeken en lijkt te kloppen maar hebben meer mensen dit ook gehad? Kan namelijk niets over acties vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 20:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ze willen je gewoon verslaafd maken en vooral bij Vodafone houden zodat je niet overstapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:36
Ja komt vaker voor. Vooral na verlenging (daar krijg ik het altijd een paar maand bij) ze willen graag dat je veel data verbruikt en zo een duurder abo neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Staat gewoon op hun website:
https://www.vodafone.nl/s.../sim-only/onbeperkt-data/

Is gebruikelijk bij verlenging. (Alleen jammer dat je d'r weinig aan hebt. Afgelopen week snelheid Vodafone vergeleken met T-Mobile. Scheelde een factor 10 in het nadeel van Vodafone. Misschien toch maar eens overstappen.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Zit nu al ruim 11 jaar bij vodafone en m'n 3e red abbo maar dit is de eerste keer dat ik onbeperkt data krijg. Trouwens ze kunnen me wel onbeperkt data geven maar heb 3gb bij m'n normale abbo en die word verdubbeld door m'n ziggo abbo en als ik er 2 a 3 van gebruik is het veel. Gebruik alleen m'n 4g op werk omdat ze daar een WIFI netwerk hebben wat niets voorsteld. 1 mb down en 50 mb up. En als er dan 6 teams tegelijk op zitten word het vrij instabiel ook.
Vind het netwerk van vodafone prima. Ben nog geen plek tegengekomen waar ik geen bereik heb eigenlijk.Heb in september verlengd dus zit er voorlopig nog aan vast.

[ Voor 15% gewijzigd door mike30 op 10-03-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:44
unezra schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 08:44:
Staat gewoon op hun website:
https://www.vodafone.nl/s.../sim-only/onbeperkt-data/

Is gebruikelijk bij verlenging. (Alleen jammer dat je d'r weinig aan hebt. Afgelopen week snelheid Vodafone vergeleken met T-Mobile. Scheelde een factor 10 in het nadeel van Vodafone. Misschien toch maar eens overstappen.)
Factor 10? Heb je vergelijkingen met plaatjes e.d.? Want factor 10 is namelijk wel een heeeeel erg groot verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze geven idd geregeld incentives weg zonder dit groots van tevoren aan te kondigen. Dit kan gelden voor data, maar ook voor kleine bedragen gratis prepaid tegoed:) Uitstekende strategie dat ze geld investeren om abbo's te behouden ipv nutteloze welkomstcadeau's weggeven, wanneer je nieuw lid wordt (zoals diverse andere providers doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

MartijnAbel schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:41:
[...]
Factor 10? Heb je vergelijkingen met plaatjes e.d.? Want factor 10 is namelijk wel een heeeeel erg groot verschil
Plaatjes niet, maar waar ik 5Mbit/s haalde, haalde mijn collega 50Mbit/s.
Dat is inderdaad een gigantisch verschil. Alleen met mijn telefoon praktisch in het raamkozijn haalde ik 8/9Mbit/s. Nog altijd meer dan een factor 5.

(We zaten letterlijk 2 meter bij elkaar vandaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:44
unezra schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Dat is inderdaad een gigantisch verschil. Alleen met mijn telefoon praktisch in het raamkozijn haalde ik 8/9Mbit/s. Nog altijd meer dan een factor 5.

Op 4G? Want ik haal herhaaldelijk met Vodafone op 4G zo rond de 50 tot 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 16:15
MartijnAbel schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 16:46:
[...]

Herken deze "problemen" wel een beetje.

We hebben hier ook Vodafone en KPN. Vodafone bleef hangen rond de 10Mbit, terwijl KPN met +100Mbit binnen kwam.

In de stad Groningen haalde ik met KPN zelfs tegen de 180Mbit, waar Vodafone het moest doen met "maar" 30Mbit en een latency van 50ms tegenover KPN met 19ms. Dat zijn flinke verschillen, en dat terwijl de antennes op dezelfde locatie hingen. (4G+ met Samsung S7 en S8) Voor de gemiddelde persoon niet zo'n ramp, maar het verschil is duidelijk te merken. Ik ben dan ook geen fan van het VF netwerk.

Nu is het een wedstrijdje ver pissen, maar er zijn locaties waar Vodafone 3G sneller werkte dan 4G :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

MartijnAbel schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 16:46:
[...]
Yep, 4G.
KPN doet het overigens niet veel beter. :(

Zeist, niet bepaald de rimboe dus. Sowieso overigens met zowel KPN als Vodafone maar 1-2 streepjes, zowel op kantoor als thuis. (Kantoor en thuis liggen ~1.7Km bij elkaar vandaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
unezra schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Net zelf ook even een speedtestje gedaan en ik heb gemiddeld uit 3 tests 65 mbit down en 19 up. Misschien zit je dan in een iets minder gebied maar ik denk dat kpn dit op sommige plekken ook wel heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Vraag lijkt me beantwoord, de rest gaat offtopic, daar hebben we het Vodafone ervaring topic voor.

Topic gaat op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.