Dag allen,
Zoals eerder vermeld in een ander topic, ben ik sinds gisteren in het bezit van een nieuw moederbord, geheugen, koeler en cpu.
Echter nu wanneer ik gewoon idle in windows ben, brand het activity lampje op mijn kast (corsair spec 01 red light) continue.
Echter wanneer ik in taskmanager kijk of in hwmonitor, dan worden mijn componenten niet overmatig gebruikt, en zitten ze allemaal op ongeveer het percentage wat ik met mijn vorige systeem had.
Ik heb trouwens windows 10 home 64 bit
Ryzen 7 1800x
Asus prime b350m-a
Noctua am4 koeler
16gb single module ddr4 ram (crucial)
kingston ssd now uv400 250 gb ssd met windows
intel ssd 520 60gb
2x hitachi 1tb hdd
1x wd blue 1tb hdd
creative soundblaster x-fi titanium fatal1ty gamer sound card
Kan het zijn dat wellicht op de achtergrond windows een update of iets dergelijks aan het uitvoeren is, of misschien toch wat anders?
Alvast bedankt
Groet van Martijn
Zoals eerder vermeld in een ander topic, ben ik sinds gisteren in het bezit van een nieuw moederbord, geheugen, koeler en cpu.
Echter nu wanneer ik gewoon idle in windows ben, brand het activity lampje op mijn kast (corsair spec 01 red light) continue.
Echter wanneer ik in taskmanager kijk of in hwmonitor, dan worden mijn componenten niet overmatig gebruikt, en zitten ze allemaal op ongeveer het percentage wat ik met mijn vorige systeem had.
Ik heb trouwens windows 10 home 64 bit
Ryzen 7 1800x
Asus prime b350m-a
Noctua am4 koeler
16gb single module ddr4 ram (crucial)
kingston ssd now uv400 250 gb ssd met windows
intel ssd 520 60gb
2x hitachi 1tb hdd
1x wd blue 1tb hdd
creative soundblaster x-fi titanium fatal1ty gamer sound card
Kan het zijn dat wellicht op de achtergrond windows een update of iets dergelijks aan het uitvoeren is, of misschien toch wat anders?
Alvast bedankt
Groet van Martijn