Toon posts:

de driver wil niet werken....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pas een nieuwe pc gekocht met geforce 2 gts 64 mb. en ik speelde cs met een fps van 100 en als het druk werd iets minder, maar nu heb ik als het druk is een fps van 50 ofzo terwijl me pc hte makkelijk aan kan.
dus ik nieuwe drivers dl van de nvidia site geeft die een fout melding."The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attemping to run has been corrupted.please obtainanother copy of the file, verify its intgrity, and try again."

en als ik het op nieuw dl dan zegt die het weer. op de Nvidia site stonden er twee bij allebei gebeurt hetzelfde.
en me pc specs zijn:
epox 8kta3+ 133a 266fsb R
amd 1.4 ghz266fbs socket
256 mb 133mhz
cardex geforce 2 GTS pro 64 mb
en de rest is niet zo belangerlijk denk ik als het toch belangerijk is dan zet ik dat ook later erbij.
weet iemand wat ik kan doen om weer constant 100 fps te krijgen en waar ik die driver kan halen?

Verwijderd

Hehe drivers die download je niet van nvidia zelf, maar van tweakers.net :)
zie de frontpage voor een pas uitgebrachte update 14.20 driver, maar de 12.90 raad ik je eerder aan, is sneller
http://www.tweakers.net/meuktracker/715

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

Niet zeiken een fps van 50 is goed.
Er zijn mensen die het met een fps van 20 moeten doen.
Maar probeer je comp eens te defragmenteren.

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste ik zeik niet.
ten tweede ik heb het zelf ook maanden met een fps niet hoger dan 40 gespeeld.maar met me nieuwe pc zou ik het gewoon moeten halen.
daar gaat het me om.
dus er is wat mis als ik het niet kan halen.
en het mag ook wel dat ik een fps van 100 heb, want ik speel met casema dus em ping is echt bagger dus laat dit goed zijn.

Verwijderd

Topicstarter
en bedank voor de link alleen hij werkt niet |:(.

Verwijderd

toch wel
Pagina: 1