Hallo allen,
Gisteren heb ik mijn pc naar Azerty gebracht om er een nieuwe moederbord, cpu, ram en koeler in te laten zetten.
Voordat ik verder ga is dit mijn huidige systeem:
Asus prime b350m-a mobo
Crucial 16gb ddr 4 ram (goedkope variant, groen bankje)
Amd ryzen 7 1800x niet overgeklokt
Noctua am4 koeler
Kingston ssd now uv400 250gb ssd met windows erop
intel ssd 520 60gb 2e ssd
2x hitachi 1tb hdd
1x wd blue 1b hdd
creative soundblaster x-fi titanium fatal1ty gamer edition
windows 10 home 64 bit
Bij azerty hebben ze bios geupdate, mobo drivers etc geinstalleerd, en alles uiteraard in elkaar gezet
Echter krijg ik nu soms, meestal 5 minuten na het booten, als ie daarvoor een lange tijd heeft uitgestaan, een bsod met de melding memory management.
En als ik hem daarna weer opnieuw opstart, gebeurt er niets, zelfs na een paar uur zwaar gamen, althans tot nog toe niets gebeurd na het herstarten na de bsod.
Ik heb de memory check tool van windows al uitgevoerd zonder dat ie fouten heeft gevonden
ook disk check vind niets.
Dus iemand enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt
Groet van Martijn
Gisteren heb ik mijn pc naar Azerty gebracht om er een nieuwe moederbord, cpu, ram en koeler in te laten zetten.
Voordat ik verder ga is dit mijn huidige systeem:
Asus prime b350m-a mobo
Crucial 16gb ddr 4 ram (goedkope variant, groen bankje)
Amd ryzen 7 1800x niet overgeklokt
Noctua am4 koeler
Kingston ssd now uv400 250gb ssd met windows erop
intel ssd 520 60gb 2e ssd
2x hitachi 1tb hdd
1x wd blue 1b hdd
creative soundblaster x-fi titanium fatal1ty gamer edition
windows 10 home 64 bit
Bij azerty hebben ze bios geupdate, mobo drivers etc geinstalleerd, en alles uiteraard in elkaar gezet
Echter krijg ik nu soms, meestal 5 minuten na het booten, als ie daarvoor een lange tijd heeft uitgestaan, een bsod met de melding memory management.
En als ik hem daarna weer opnieuw opstart, gebeurt er niets, zelfs na een paar uur zwaar gamen, althans tot nog toe niets gebeurd na het herstarten na de bsod.
Ik heb de memory check tool van windows al uitgevoerd zonder dat ie fouten heeft gevonden
ook disk check vind niets.
Dus iemand enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt
Groet van Martijn