[V&A] Nieuwe advertentie maken werkt niet in Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:45

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
Hoi,

Als ik in Firefox (5.8.0.2) een nieuwe advertentie wil maken, raak ik niet verder dan de keuze "Product of Dienst".

In Chrome werkt alles prima, dan krijg ik netjes de wysiwyg editor te zien.

Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/A6eE5Y.jpg

Heb m'n cache al gecleared enz.

Thanks om het te checken!

Twitter

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je bent zeer waarschijnlijk een adblocker aan staan. En daar zijn we eerlijk gezegd niet zo blij mee. We doen ons best om Tweakers aan alle kanten zo goed mogelijk te laten aansluiten bij wat jullie verwachten, niet alleen op het gebied van content, maar ook wat advertenties betreft. Daarmee doen we zelfs een stap terug. Dat klinkt raar, maar dat is het niet. En dat zeggen we niet alleen, we doen het ook in de praktijk. We willen minder afhankelijk zijn van advertenties; we willen dat jullie de advertenties niet als overlast ervaren en we willen de adverteerders op Tweakers voldoende kwaliteit bieden. Hoe we dat doen lees je hier. Maar met je adblocker ontneem je ons van inkomsten.

Wat je altijd kan overwegen is een abonnement op Tweakers. Vanaf €1 per maand geniet je van een reclamevrij tweakers. Interesse? Kijk in onze aboshop voor de details.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:45

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
Oeps, inderdaad. Normaal staat Tweakers altijd in de whitelist (eerlijk :)) - maar zal het na herinstallatie vergeten zijn.

Bij deze dus. Sorry!

Twitter

Dit topic is gesloten.