Toen ik skype wou opstarten zag ik dat het niet meer beschkbaar is voor gewone download maar enkel in de store...
is dit bij jullie ook het geval?
is dit bij jullie ook het geval?
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
[ Voor 89% gewijzigd door Lustucru op 09-03-2018 19:02 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 18% gewijzigd door shotputty op 31-03-2018 13:34 ]
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Yep, en ook uitgekleed qua opties. Daarom had ik juist de desktop app op mijn SurfaceThe_MAN schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 13:48:
En als de UWP nou goed zou werken... Die crashed meerdere malen per dag, vooral na gesprekken of als je wilt opnemen. Drama app...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De app is zo slecht dat ik vaker de app op mijn android telefoon gebruik dan die op mijn computer... Als er iemand marktaandeel wil winnen, is nu het moment om een alternatief te promoten!gambieter schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 14:16:
[...]
Yep, en ook uitgekleed qua opties. Daarom had ik juist de desktop app op mijn Surface
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq