Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf038
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-01-2023
Mijn vraag is als volgt, boven op de 1e & 2e verdieping slecht signaal ook in de tuin denk dat dit door thermophane met kunststof kozijnen komt, dus hinderlijk als je kinderen hebt die bijna geen wifi op hun laptop hebben maar ook zelf buiten op de ipad of telefoon valt hij weg.

Nu las ik de reviews en dacht misschien is dit ook wel wat voor mij maar ja ik heb geen kpn maar ziggo. dus zal dit kunnen of bijt het elkaar? :O

Alvast bedankt voor de duidelijke reactie!!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@smurf038 ja hoor. De KPN WiFi versterker is een prima ding en werkt gewoon op alle netwerken.

Het is niks anders dan een rebrand van een populair merk. Overigens biedt Ziggo ook zoiets aan en het zou kunnen zijn dat je die gratis krijgt, omdat je klant ben bij Ziggo.

offtopic:
Ik heb verder nog even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 09-03-2018 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Zoals rens-br al aangeeft kan dit zonder problemen. Je moet je alleen wel realiseren dat het gebruik van een WiFi repeater invloed heeft op je WiFi snelheid. (de apparaten die via de repeater naar het internet gaan halveren in snelheid..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
core_dump schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:21:
Zoals rens-br al aangeeft kan dit zonder problemen. Je moet je alleen wel realiseren dat het gebruik van een WiFi repeater invloed heeft op je WiFi snelheid. (de apparaten die via de repeater naar het internet gaan halveren in snelheid..)
Dat klopt inderdaad, maar zowel het KPN ding, als het Ziggo ding kunnen ook in AP mode en met een kabel verbonden worden. Dat is ook het beste/verstandigste om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*. Kicken en kapen van topics is niet toegestaan, maak even een nieuw topic aan.

[ Voor 89% gewijzigd door rens-br op 18-03-2019 10:08 ]