Vraag

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:14
Goedemorgen!

Ik zoek een?
Een vervanger voor mijn Iphone 7 Plus 128GB. Ik neig toch weer naar android-based toestellen.

Wat is je budget?
Heb ik niet echt, aangezien de Iphone de verkoop in gaat

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn mobiel voornamelijk voor social media/whatsapp, af en toe een spelletje tussendoor. Belangrijk vind ik de camera-prestaties. Ik gebruik deze namelijk ook op vakantie etc om foto's te maken.
Verder kijk ik regelmatig Youtube filmpjes en gebruik ik Spotify vrij actief.

Wat heb je zelf al gevonden?
- Samsung galaxy S9(+)
- Samsung Galaxy S8(+)
- Google Pixel 2 (XL)
- Nokia 8 Sirocco
- LGV30
- Huawei Mate 10
- Huawei P20 (?)

Welke vragen heb je hier nog over?
Met betrekking tot formaat heb ik niet echt een voorkeur, aangezien ik de 7 Plus gewend ben.

Ik hoop dat deze beschrijving duidelijk genoeg is!

PSN: Maiky1001

Alle reacties

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Hoi @Maiky1001

Ik zie dat je een hoop types zelf al hebt gevonden. Waarom twijfel je tussen deze types?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Maiky1001
Hey @Slavy

Ik ben door het vele lezen van 6000 reviews, youtube reviews volledig het spoort bijster haha.
Daarbij wil ik dit keer een toestel aanschaffen waar ik een lange periode mee vooruit kan.

Tijdens het lezen van de reviews merk ik dat er net wat kleine verschillen zijn tussen de modellen, maar door het lezen van deze wordt het een oerwoud van informatie.

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-04 15:08
Hoi Maiky! Ik denk dat je met alle genoemde toestellen prima video kunt bekijken en Spotify kunt gebruiken. Op camera-vlak zal er wel iets meer verschil in zitten.

Misschien kun je gewoon een keer naar de MediaMarkt gaan en alle toestellen uitproberen. Dan kun je ook eens kijken welke toestellen lekker in de hand liggen, er goed uitzien etc.

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Waarom wil je van je iPhone 7 plus af? Is nog steeds een vrij nieuw/snel toestel....
Enkel omdat je naar Android wil?

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:15
Als de camera het allerbelangrijkste is voor je, zou je eens op de volgende site kunnen kijken:
https://www.dxomark.com/ (kanttekening: niet alle modellen staan er bij. Zo ontbreken de Nokia 8 Sirocco en P20 nog).

• Maiky1001
Jansen-nl schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:21:
Hoi Maiky! Ik denk dat je met alle genoemde toestellen prima video kunt bekijken en Spotify kunt gebruiken. Op camera-vlak zal er wel iets meer verschil in zitten.

Misschien kun je gewoon een keer naar de MediaMarkt gaan en alle toestellen uitproberen. Dan kun je ook eens kijken welke toestellen lekker in de hand liggen, er goed uitzien etc.
Bedankt voor de tip!
Wootism schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:26:
Waarom wil je van je iPhone 7 plus af? Is nog steeds een vrij nieuw/snel toestel....
Enkel omdat je naar Android wil?
Ben een beetje klaar met Apple.. meer een gevoelskwestie dan daadwerkelijk gebaseerd op problemen of feiten. Al moet ik eerlijk zeggen dat de 'X' er wel heel verleidelijk uitziet gebaseerd op specs.
Audiowaste schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:31:
Als de camera het allerbelangrijkste is voor je, zou je eens op de volgende site kunnen kijken:
https://www.dxomark.com/ (kanttekening: niet alle modellen staan er bij. Zo ontbreken de Nokia 8 Sirocco en P20 nog).
Ik ga direct een kijkje nemen, bedankt!

• Maiky1001
Even een update.

Ik heb inmiddels de s9+ in mijn bezit, al heerst er toch nog wat twijfel ivm de accuduur. Met moeite haal ik een dag met de batterij.

Pluspunt is toch wel de camera, want hij maakt zeer mooie foto's.

Nu twijfel ik toch nog voor een ander model, aangezien ik de batterij niet veel sterker zie worden.

Iemand nog tips om mij op weg te helpen?

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-11 20:50

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

waarom heb je een nieuwe telefoon gekocht?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Ik zou als eerste kijken of de S9+ goed ingesteld is.Er zit een super scherm op, maar die de hele dag op 100 helderheid en maximale resolutie is puur overkill. Kijk eens in het topic van deze telefoon hier op het forum naar tips en tricks, het is denk ik de beste camera telefoon die je kunt krijgen op dit moment.
[Samsung Galaxy S9-serie] Ervaringen & Discussie

• Maiky1001
Ludwig005 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:13:
waarom heb je een nieuwe telefoon gekocht?
Mijn Iphone 7 plus beviel me niet meer. De batterij was vrij snel leeg (rond 18:00) terwijl ik tijdens mijn werk niet heel veel tijd besteedt op mijn telefoon.
swhnld schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:25:
Ik zou als eerste kijken of de S9+ goed ingesteld is.Er zit een super scherm op, maar die de hele dag op 100 helderheid en maximale resolutie is puur overkill. Kijk eens in het topic van deze telefoon hier op het forum naar tips en tricks, het is denk ik de beste camera telefoon die je kunt krijgen op dit moment.
[Samsung Galaxy S9-serie] Ervaringen & Discussie
Bedankt voor je tip, maar dit topic heb ik al enkele weken in de gaten gehouden voor mijn aankoop. Na de installatie ben ik de tips vanuit dit topic gaan gebruiken om het toestel wat efficienter in te stellen.Blijkbaar levert dit nog niet het gewenste resultaat op.

Pagina: 1