Geachte Heer, Mevrouw,
Ik ben zelf een verzekeringsadviseur in opleiding.
Ik ben bezig met mijn laatste jaar van mijn studie.
Mijn vraag is als volgt ;
Schadevrije jaren in de roy data komen op naam geregistreerd staan naar mijn weten.
Ik heb op mijn stageplek een persoon gehad die 2 voertuigen had.
Op de 1e gezinsauto rustten er 8 schadevrije jaren.
En op de 2e gezinsauto zaten er 4 schadevrije jaren.
Wij moesten de verzekering oversluiten naar ons kantoor.
Bij klaverblad is het zo dat mocht het zo zijn dat de 1e auto meer als 5 schadevrije jaren heeft. Automatisch de 2e gezinsauto begint bij 5 schadevrije jaren.
Maar is het dan niet slimmer om de 1e gezinsauto alle schadevrije jaren te laten opnemen dus 8+4 = 12 schadevrije jaren en vervolgens de 2e gezins auto te laten beginnen met 5 schadevrije jaren.
Ik heb klaverblad erover gebeld, Alleen zei zeggen dat ik de schadevrije jaren niet mag samenvoegen.
Alleen klopt dit wel? Naar mijn weten is het niet auto gebonden maar persoons gebonden.
Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk heb kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Stagiair verzekeringsadviseur
Ik ben zelf een verzekeringsadviseur in opleiding.
Ik ben bezig met mijn laatste jaar van mijn studie.
Mijn vraag is als volgt ;
Schadevrije jaren in de roy data komen op naam geregistreerd staan naar mijn weten.
Ik heb op mijn stageplek een persoon gehad die 2 voertuigen had.
Op de 1e gezinsauto rustten er 8 schadevrije jaren.
En op de 2e gezinsauto zaten er 4 schadevrije jaren.
Wij moesten de verzekering oversluiten naar ons kantoor.
Bij klaverblad is het zo dat mocht het zo zijn dat de 1e auto meer als 5 schadevrije jaren heeft. Automatisch de 2e gezinsauto begint bij 5 schadevrije jaren.
Maar is het dan niet slimmer om de 1e gezinsauto alle schadevrije jaren te laten opnemen dus 8+4 = 12 schadevrije jaren en vervolgens de 2e gezins auto te laten beginnen met 5 schadevrije jaren.
Ik heb klaverblad erover gebeld, Alleen zei zeggen dat ik de schadevrije jaren niet mag samenvoegen.
Alleen klopt dit wel? Naar mijn weten is het niet auto gebonden maar persoons gebonden.
Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk heb kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Stagiair verzekeringsadviseur