Mijn Huawei P9 smartphone laadde tot voor kort ook snel op. Er kwam dan in het beeldscherm 'snel opladen' te staan. Dat doet hij nu niet meer. Wat moet ik doen om dat weer voor elkaar te krijgen?
Vraag
Alle reacties
Die gebruik ik ook ... Durf sinds die verhalen over brand door opladers ook geen andere meer te gebruiken, trouwens. Dat is ook waarom ik dat supersnel opladen zo fijn vond. Niet de hele nacht aan het snoer, maar 's morgens alleen maar een uurtje.
Dan zal het kabeltje wel gaar zijn. Accu kan ook, maar lijkt me niet. En voor wat het waard is: maak de aansluitingen eens schoon.
Wat doet hij niet meer?Anoniem: 1049857 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:41:
Mijn Huawei P9 smartphone laadde tot voor kort ook snel op. Er kwam dan in het beeldscherm 'snel opladen' te staan. Dat doet hij nu niet meer. Wat moet ik doen om dat weer voor elkaar te krijgen?
- De melding "snel opladen" weergeven?
- Snel opladen?
Welke dingen heb je zelf al gevonden en uitgeprobeerd om het probleem te verhelpen?
Heb je updates gehad? Werkte het zonder aanwijsbare reden niet meer? Misschien een setting uitgeschakeld?
@Anoniem: 1049857 welkom op Tweakers.
Je openingspost voldoet momenteel niet aan de eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven en te vertellen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt. Kun je dus het volgende toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden?
- Wanneer trad dit probleem op? (Ineens of na een update o.i.d.?)
Verder heb ik nog even je titel gewijzigd.
Je openingspost voldoet momenteel niet aan de eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven en te vertellen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt. Kun je dus het volgende toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden?
- Wanneer trad dit probleem op? (Ineens of na een update o.i.d.?)
Verder heb ik nog even je titel gewijzigd.
Pagina: 1