B&w dm220i wat is een goede versterker er bij?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.681 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1044607

Topicstarter
Wat is een goede 6 Chanel versterker voor oude speakers zoals: B&w dm330i B&w dm220i en B&w dm110i

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 1044607 op 09-03-2018 07:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:37

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Doe wat je moet doen, maar gebruik ajb eerst eens wat leestekens. Je post is niet te volgen op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 1044607 op 09-03-2018 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:37

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

En? Als jij er geen moeite voor wilt doen, waarom zouden wij dat wel moeten doen dan?

Kom op, eerst even een nette TS maken! Wat is je vraag, wat heb je al gevonden en wat mis je daar nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:04
Ik heb de moeite genomen om je post te lezen, geloof me viel niet mee ;)

Maar om je te kunnen helpen aan een passende versterker voor de speakers hebben we wel wat meer info nodig. Bijvoorbeeld:
- merk voorkeur?
- Wat heb je te besteden?
- Ga je 2 speakers aansluiten of wil je meer speakers aansluiten?

Als ik het goed begrijp uit je post wil je er in totaal 4 gaan aansluiten?

Maargoed, om je te kunnen adviseren graag wat meer info. Zo schiet het niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Het zijn stokoude, maar toch goede speakers, als ze nog in goed staat zijn.

Zoek iets op marktplaats, het trouwens een mythe dat een bepaald merk speakers beter past bij een bepaald merk versterker.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inderdaad oud zijn ze ja, en met 330i 220i 110i bedoel ik dat per serie 2 speakers zijn dus in totaal (6), B&w produceert geloof alleen geen versterkers? Maar mijn budget is nu €10 euro, aan het eind van de maand €90 en door mijn werk komt op mijn uitgeef rekening telkens de helft dus dan komt er per maand €50 bij, ik ben eerst een in zeer goede staat B&w dm330i’s set aan het sparen, mijn onkyo die ik nu heb heeft 4 aansluitingen maar is niet meer zo heel goed. Dus ja vandaar de vraag, toch bedankt voor het moeite doen van het lezen van mijn vraag, doe al iets mijn best er mee maar ben niet de beste kwa leestekens en spellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:06

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dan spaar maar door. Een beetje versterker moet het spul aan kunnen sturen. Met jouw budget zou ik de kringloopwinkel in de gaten houden.

En jouw haast is niet de mijne ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bedankt voor alle tips ik denk dat ik ga sparen voor een Pioneer versterker weet iemand hoe ik deze vraag ook weer kan verwijderen? anders gaan mensen blijven reageeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:06

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niet. Topics blijven open en dan zakken ze vanzelf weg. Gezien je manier van vraagstelling en reageren verwacht ik dat dat vrij snel zal gebeuren ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

(jarig!)
Op Tweakers verwachten we toch wel enige vorm van eigen inzet. Ofwel: ga op zoek, probeer dingen en uit stel dan pas je vraag, waarbij je netjes vermeld wat je zoal hebt uitgezocht. Aangezien je dat niet hebt gedaan, en het topic ook nog eens in het verkeerde forum hebt gezet, gaat dit topic dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.