Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp gevraagd met RGB op mijn nieuwe build

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• faris12
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-02-2021
Beste tweakers.

Gisteren heb ik eindelijk met een goede vriend van me mijn Pc gebouwd. Alles is goed gebouwd alleen lijkt het alsof de RGB strips verkeerd in de moederbord geplaatst zijn. Ik kan mijn RGB alleen via mijn kast (phanteks eclipse p400s tempered glass) veranderen qua kleuren en niet via mijn moederbord (gigabyte-z370-aorus-gaming-k3).
Mijn vraag is weet iemand wat er hier verkeerd kan zijn? Moet ik de led strips op een andere ingang zetten of?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Waar zitten de strips op aangesloten?

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Paar vragen:

- Welke LED strips heb je?
- Zijn de LED strips wel compatible met je moederbord?
- Hoe zijn ze aangesloten?
- Hoe zou je ze via je computer moeten kunnen wijzigen?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• faris12
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-02-2021
De led strips zijn links onder bij de gekleurde aansluiting aangesloten(zie foto van mijn morderbord). Kan zo niet op de naam opkomen wat daar staat. De led strips zijn standaard phanteks rgb strips. Normaal gesproken moet ik ze kunnen laten syncen op RGB fusion app.

#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte Z370 AORUS Gaming K3€ 127,90€ 127,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 127,90

• ericvanree
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-11 22:19
@Slavy Op de kast zit een RGB-switch die aangesloten zit op een vrouwelijke RGB-connector.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar PMG.
Pagina: 1