Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe Game/Werk-desktop met twee schermen

Pagina: 1
Acties:

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 03:10
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Licht gamen (World of Warcraft bijvoorbeeld), geen hele zware games, verder vooral voor werk, geen hele zware vereisten.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum prijs, totale vrijheid in keuze.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung SSD 850 EVO 500GB en Hitachi Deskstar 7K2000 2TB, verder twee schermen, een 22inch en een 30 inch

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij vrij basic eisen, als er maar twee schermen op kunnen worden aangesloten. Lijstje met componenten staat hieronder.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Waar ik vooral graag wat tips voor zou willen krijgen is hoe ik dit systeem zo stil mogelijk kan krijgen. Bij 'wat verwacht je van ons' heb ik een lijstje gezet met componenten die ik heb uitgekozen.

Ga je overklokken?
Nee, niet overklokken

Wat verwacht je van ons?
Ik heb op dit moment het volgende uitgekozen:

Processor: intel core i7 Kaby lake 7700K
Moederbord: Asus ROG MAXIMUS IX HERO
Geheugen: Crucial Ballistix 16 GB DIMM DDR4-2666 2 x 8 GB Rood
Processor-koeler: Cooler Master Silencio 452

Dit is een setje bij coolblue, de high end upgrade kit.

Eventueel alternatieve koeler: Scythe Mugen 5 PCGH Edition

Videokaart: MSI GeForce GTX 1050 Ti Gaming X 4G

Voeding: Corsair RM650x

Kast: Cooler Master Silencio 452

Ik zou graag van jullie experts horen:

- Wat ik eventueel zou kunnen veranderen of toevoegen aan deze setup om het geheel zo stil mogelijk te krijgen. Bijvoorbeeld andere kast, andere koeler, etc..

- Of alles compatibel is met elkaar.

Bedankt alvast!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Wat is er op dit moment met je huidige computer?

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 03:10
RobinF schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:54:
Wat is er op dit moment met je huidige computer?
M'n huidige pc is een samenraapsel van een jaar of 10 dingen vervangen op advies van vrienden. Er zitten bijvoorbeeld twee videokaarten in (vraag me niet waarom, volgens mij gebruik ik er maar 1), het is nogal lawaaierig, maakt een hoop trillende geluiden bij hoge belasting. Ik wil dus graag in 1x een goed nieuw systeem en alleen m'n HDD en SSD meenemen.

Verwijderd

Voor het zelfde geld als de cpu en mobo in jouw lijstje kun je een 8700k en wat goedkopere, maar nog steeds uitstekende, mobo kopen.

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

Ik mis eigenlijk wat voor budget range je hebt. Want als het ∞ dan kun je er 1 titan V in gooien of 3 1080TI's (2 sli 1 physx) . En wat zijn de spelen / workloud die de pc moet berkenen ?

confused reality