Android Studio Build error mismatched stack depths

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Wat ik probeer te bereiken is dit:
https://forum.xda-develop...ce-amazfit-watch-t3596912
(Ja, die laatste post is van mij).

Ik heb dus de repo gecloned en de APK van mijn device geplukt omgezet naar een JAR en deze dus in het project erbij gehangen als library.

Mooi de compiler errors opgelost (ergens hebben ze de wat breaking changes doorgevoerd) en toen gepoogd de boel aan het bouwen te krijgen. Helaas: com.android.dx.cf.code.SimException: mismatched stack depths, met wat zoeken op Google kom ik vooral de code tegen die deze error gooid, blijkbaar worden twee execution stacks met elkaar vergeleken en als de size niet klopt krijg je deze error.

Gezien ik voornamelijk in .NET en C# programeer zegt deze error mij dus ook niet zo heel veel, en op Google kom ik hem ook niet echt zo vaak tegen met een daadwerkelijke oplossing.

Waar moet ik de oplossing zoeken? Is het een issue met de build instellingen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Ok, blijkbaar was er een issue tijdens het dex2jar proces waar ik overheen gekeken had (het proces liep gewoon door dus ik dacht dat het meer een warning was) echter bleek dit precies de file te zijn waarop het build process stuk liep.

De vage error komt er volgens mij op neer dat de file niet compleet is, tenminste dat is wat ik uit de dex2jar error op maak.