Ik heb een zeer raar probleem! Ik heb recentelijk voor familie een aantal Mac's van SSD's en waar mogelijk werkgeheugen voorzien. Onder andere een Mac Mini 2014. Deze gedroeg zich vooraf al vrij traag, trager dan andere 2014 modellen, en na het plaatsen van een SSD is dit niet beter geworden. (Ik hoor dit pas achteraf) Ik heb voor de zekerheid al de Sata kabel vervangen, dit lost echter niks op.
Apple Hardware check, zegt ook niks.
Geekbench geeft hem een single core score van 794. Mijn mac mini 2012 met i7 doet 3200+ met geekbench.
Hebben jullie een idee wat hier aan de hand is? Binnen het bedrijf van mijn oom doen andere Mac Mini's 2014 (exact zelfde specs) Het gewoon veel een veel sneller, en het is ook spontaan van een op andere moment. Ik lees veel over de sata kabel, maar dat is het dus niet.
Iemand nog een idee?
Uiteraard schone installatie gedaan en TRIM ge-enabled.
Apple Hardware check, zegt ook niks.
Geekbench geeft hem een single core score van 794. Mijn mac mini 2012 met i7 doet 3200+ met geekbench.
Hebben jullie een idee wat hier aan de hand is? Binnen het bedrijf van mijn oom doen andere Mac Mini's 2014 (exact zelfde specs) Het gewoon veel een veel sneller, en het is ook spontaan van een op andere moment. Ik lees veel over de sata kabel, maar dat is het dus niet.
Iemand nog een idee?
Uiteraard schone installatie gedaan en TRIM ge-enabled.