"Je blokkeert onze banners"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OxWax
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-05 19:02
Hoi Tweakers,

Ik zie telkens de melding "
Je blokkeert onze banners :(

Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties en risico's tot een minimum te beperken. Help ons door Tweakers te whitelisten of beleef Tweakers bannervrij en word abonnee! Lees meer over onze verdienmodellen.
Natuurlijk heb ik Tweakers reeds gewhitelist.

Vanwaar deze melding? Ik gebruik geen andere adblock extentions

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Kan eventueel aan je browser settings liggen, als ik bijvoorbeeld in firefox bescherming tegen bekende volgers aanzet, dan krijg ik ook de banner blokker melding. Beetje lullig maarja het is helaas niet anders, uw meta data zal hoe dan ook opgeslagen worden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:13

Standeman

Prutser 1e klasse

Misschien een false positive. Ik krijg die melding ook heel soms en dat terwijl ik banners uit heb staan :p

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:58
Ik heb daar ook last van, terwijl ik de banners van tweakers toelaat. Voor mij als oplossing heb ik een stukje client side javascript in m'n browser geschreven die de banner hide on load. Dat lost het voor mij op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mij vandaag ook opeens op, bugje?? voorbeeldje

Misschien relevant, m'n browser stond al tijdje te draaien maar niet 'open', kan dus zijn dat er een timeout is geweest in een process wat de banner plaatst?

Edit: Plaatje veranderd in link vanwege het vrij kinderachtige "Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt." berichtje (wat natuurlijk nergens voor nodig is als de foto al automatisch passend word gemaakt?!?)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 15:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16

crisp

Devver

Pixelated

OxWax schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:50:
Hoi Tweakers,

Ik zie telkens de melding "
[...]

Natuurlijk heb ik Tweakers reeds gewhitelist.

Vanwaar deze melding? Ik gebruik geen andere adblock extentions
De hamvraag is: zie je wel banners?

Indien niet dan is de kans groot dat er toch ergens sprake is van een blokkade. Je zou eens middels F12 in de devtools kunnen kijken of je bepaalde foutmeldingen ziet in de javascript console, of geblokkeerde requests ziet op de netwerk tab die gerelateerd zijn aan advertising.

Het is niet uitgesloten dat de bannerblockmelding heel af en toe eens een false-positive geeft zoals waarschijnlijk in het geval van @Verwijderd, maar als je de melding permanent ziet dan is er over het algemeen toch echt iets anders aan de hand :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxWax
Standeman schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:20:
Misschien een false positive. Ik krijg die melding ook heel soms en dat terwijl ik banners uit heb staan :p
Denk het niet, het is namelijk continu en elke telkens.
Dit weekend eens grote kuis doen tijdens het 'IT weekend' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:06
Tweakers gewhitelist en toch "U blokkeert onze banners"....

Ik gebruik Opera die standaard een ad-blokker heeft. Deze heb ik voor Tweakers.net uitgezet.
Daarnaast gebruik ik Privacy Badger, maar ook daarin Tweakers toegestaan.

Andere adblockers gebruik ik niet, maar toch zie ik geen ads, en wel de mededeling dat ik de banners blokkeer.

Iemand een idee waarom? Ik wil zo graag advertenties 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Iets van DNS service die je gebruikt, zoals Pi-hole ofzo? Heb je ook al in je hosts bestand gekeken of daar iets mee gedaan is?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxWax
Pi hole gebruik ik niet nee
Zal misschien aan oude browser liggen. Tijd voor lente schoonmaak (SSD en re-install OS)
Pagina: 1