Heellluppp, Probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 17:32

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik zit hier met een groot probleem.

2 weken geleden heb ik een viper 2 gekocht omdat UT het snelst draait met METAL en mijn ouwe savage4 altijd vastliep.. Dien viper2 heb ik avonden staan spelen zonder dat íe vastliep.. Nu deed alleen win98 vreemd.. Maar dat zal we komen omdat ik een diamond fusion, Een geforce DDR, een voodoo2 en een diamond A90 in 1 week in mijn systeem had. Een driver conflict was mijn mening

Win98 er op nieuw op. Alles draait weer lekker snel.. Alleen de computer liep vast als ik iets wilde opslaan of openen.. De computer loop dus vast op dat standaard win9x opslaan/openen venster...

Ik vandaag weer windows erop nieuw op omdat ik dacht dat het probleem zich voordoet doordat ik IE 5.5 had geins omdat heel veel dingen waren opeens engels...

Alles liep totdat ik de driver van de viper2 erop zet.. Nu loopt win98 weer vast als er zo'n venstertje komt..

Wat doe ik fout.. Ik draai met een epox supers7 met via chipbende en een amd k6-2 450 @500...

En ik heb GEEN geld voor nieuw spul.

4POX

AKA Rinkel weblog

• Diamon
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Heb je de nieuwste drivers al gedownload van de viper2, en eventueel ook een bios-update van je mutsenplank / videokaart (denk dat de mutsenplank er niet veel mee te maken heeft)

Had ook eens zoiets, maar dan met een spel, sloeg na 5 minuten spelen zo vast als een blok beton, lag toen aan de resolutie van 98, was te hoog.

Mzzl Diamon

And The Only One

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb de driver geprobeert die op cd is meegelevert en de nieuwste driver... De nieuwste bios heb ik op de dag van aankoop er ingezet...

Maar ik denk dat ik voor win2k ga... Dan maar geen spelletje meer

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Poxy... Denk er wel aan dat super7 en TNT/TNT2 kaartjes lopen te kloten onder win2k! Gebruik dan wel de laatste detonator drivers van Nvidia voor die kaart. Je kunt die vinden op de alombekende www.reactorcritical.com website. Ik heb trouwens dat d3d gebueren nog niet vlekkeloos gekregen onder win2k... onder de demo van 3dmark 2000 zakt ie door z'n hoeven...

:-) Greetzzzz :-)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
UUeeh, Mijn viper2 heeft toch een s3 chip (of niet)

AKA Rinkel weblog

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Ja, de viper 2 heeft een s3 chipie, dat word dus ff zoeken bij s3, maar omdat s3 is overgenomen door diamond, denk ik dat je de nieuwste drivers al hebt

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb het probleem opgelost. Ik heb een oude 4in1 driver van via erop gezet.. Het schijnt dat die 4in1 drivers van VIA met de tijd meegaan... Oftewel de ouwe chippies worden niet meer ondersteunt

Ik weet wel dat er een s3 chip opzit maar ik stelde dat als saditische vraag omdat gertjan over NVIDIA begon

Maar ThanX for da hulp

AKA Rinkel weblog

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Ennuh counter-strike, het is net ff andersom:
S3 heeft diamond opgekocht. :)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Pagina: 1