Hoi.... is dit mobo met bx-chipset!?
ik krijg de asus-site niet geopend en moet het eigenlijk binnen een halfuurtje weten
dank alvast
ik krijg de asus-site niet geopend en moet het eigenlijk binnen een halfuurtje weten
dank alvast
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
nee...Op zaterdag 14 juli 2001 12:50 schreef johnbjohn het volgende:
Ja, de p2bf heeft een bx chipset.
Is overigens een perfect moederbord.
De beste in zijn klasse.
Zorg wel dat je de laatste bios er in zet
Op zaterdag 14 juli 2001 12:55 schreef ScooBY_DoO het volgende:
nee het gaat om dat gehuegen van Gistron... die werken niet met een bx-chipset!!..
SHIT.....
And The Only One
Dus het kan wel werken, en waarom werkt het dan niet en werkt alleen dat 256 reepje niet of alles wat daarboven staat ook niet256 MB DIMM SDRAM PC133, 168pin, 32x4 89,-
Werkt niet met de meeste Intel chipset moederborden
And The Only One
Verwijderd
Jij bent er ook altijd als de kippen bij als het om BX gaatOp zaterdag 14 juli 2001 12:50 schreef abbadon het volgende:
Daarom ook de 'B' in P2B-F
Omdat 256MB dimms over het algemeen dubbelzijdig zijn, en een hoop (voornamelijk oudere) chipsets/mobo's deze double-banked dimms niet leuk vinden. KLeiner is nooit een prob, aangezien 128mb en kleiner enkelzijdig zijn.Op zaterdag 14 juli 2001 14:34 schreef Diamon het volgende:
[..]
Dus het kan wel werken, en waarom werkt het dan niet en werkt alleen dat 256 reepje niet of alles wat daarboven staat ook niet
Vaag hoor, heb ook OEM zooi van Norrod en dat is ook een 256 reepje, en dat werkt perfect op een BX.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Verwijderd
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Ik ben een ware BX fanOp zaterdag 14 juli 2001 18:46 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Jij bent er ook altijd als de kippen bij als het om BX gaat
Verwijderd
Op zondag 15 juli 2001 00:44 schreef Vo0 het volgende:
Hehe abbadon, BX r0x indeed
Heb nog steeds spijt dat ik me P3B-F heb verkocht![]()
Stuuuuuuuuuuuuupid
Verwijderd
Ik moet zeggen dat mijn comp nu ook wel stabiel isOp zondag 15 juli 2001 00:49 schreef abbadon het volgende:
[..]
Het is juist die BX die me er van weerhoud up te graden. Centen zijn het probleem niet, maar alles draait zo verdomde soepel hiero dat ik het nut van een 1.2+ GHz Athlon+VIA of wat dan ook niet in zie.
Gistron ? brak spul dan..Geplaatst door ScooBY_DoO - zaterdag 14 juli 2001 14:27
--------------------------------------------------------------------------------
Check Gistron.com dan kun je het zlef lezen
geheugen werkt niet met bx-chipsets... zijn OEM no-name geheugenbankies...
Je had stabiel een 150Mhz FSB op je P3B-F? Mij lukt 't niet, 140 geeft in enkele gevallen al een explorer.exe foutmelding. Naar mijn idee is m'n ram de bottleneck, maar voor hetzelfde geld is het m'n cpu (een 650E@866). Anyway, eind dit jaar of iets eerder zal m'n P3B-f ook verhuizen naar m'n server; ik wil toch eens een beetje meer cpu power.Op zondag 15 juli 2001 01:12 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn comp nu ook wel stabiel is
Uptime van een paar dagen is geen probleem. Het geheugen gaat ook wel lekker snel (140mhz cas2) maar niet zo snel als op de BX(150mhz cas2). Toen ik hier ff de fsb op 150mhz zette (dus 150mhz cas2, toen ik nog 256mb ram had, nieuwe 256mb kan 150mhz cas2 niet aan), haalde ik wel memspeeds hoger dan op de BX
Die Abit SA6 die ik in plaats van die P3B-F had gekocht ga ik nu een servertje van bouwen
Ff een goedkope celeron vinden en ik ben klaar
Verwijderd
YupOp zondag 15 juli 2001 01:21 schreef abbadon het volgende:
[..]
Je had stabiel een 150Mhz FSB op je P3B-F? Mij lukt 't niet, 140 geeft in enkele gevallen al een explorer.exe foutmelding. Naar mijn idee is m'n ram de bottleneck, maar voor hetzelfde geld is het m'n cpu (een 650E@866). Anyway, eind dit jaar of iets eerder zal m'n P3B-f ook verhuizen naar m'n server; ik wil toch eens een beetje meer cpu power.