Voor het werk is mij gevraagd te kijken naar een manier om veilig support te verlenen bij klanten.
Op dit moment doen we dat bij 90% van de klanten via TeamViewer. Dit werkt naar behoren, echter zijn er klanten die ons restricties opleggen en waar we met VPN oid moeten werken. Om ook deze klanten van snelle support te kunnen voorzien en geen wachtwoorden binnen onze organisatie bekent te maken zijn we opzoek naar een applicatie die ons hierin ondersteund.
Wat we willen bereiken is;
- Centraal beheer van inlog accounts met als resultaat:
-- Betere Security van klantgegevens
-- flexibeler met evt wijzigingen van inlogaccounts
- Minder tijd kwijt door slechts 1 remote toegang in te richten en te testen
- Snellere toegang tot klantsystemen en dus snellere support
- Betere beheers mogelijkheden van klantsystemen door pro actieve signalering
- Toegang tot support vanuit elk device met slechts de voorwaarde dat er internet is
Nu ben ik zelf al het een en ander bekeken en in mijn ogen is https://remotedesktopmanager.com/ de absolute top en alles wat ik zoek. Hebben mensen hier ervaring mee?
Hiernaast bestaat er het idee voor elke klant VPN site-to-site op te zetten. Dit zal echter veel tijd kosten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Graag zou ik jullie ervaringen en aanbevelingen horen
Op dit moment doen we dat bij 90% van de klanten via TeamViewer. Dit werkt naar behoren, echter zijn er klanten die ons restricties opleggen en waar we met VPN oid moeten werken. Om ook deze klanten van snelle support te kunnen voorzien en geen wachtwoorden binnen onze organisatie bekent te maken zijn we opzoek naar een applicatie die ons hierin ondersteund.
Wat we willen bereiken is;
- Centraal beheer van inlog accounts met als resultaat:
-- Betere Security van klantgegevens
-- flexibeler met evt wijzigingen van inlogaccounts
- Minder tijd kwijt door slechts 1 remote toegang in te richten en te testen
- Snellere toegang tot klantsystemen en dus snellere support
- Betere beheers mogelijkheden van klantsystemen door pro actieve signalering
- Toegang tot support vanuit elk device met slechts de voorwaarde dat er internet is
Nu ben ik zelf al het een en ander bekeken en in mijn ogen is https://remotedesktopmanager.com/ de absolute top en alles wat ik zoek. Hebben mensen hier ervaring mee?
Hiernaast bestaat er het idee voor elke klant VPN site-to-site op te zetten. Dit zal echter veel tijd kosten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Graag zou ik jullie ervaringen en aanbevelingen horen