Hey,
Afgelopen zondag (4/3) kocht ik online een nieuwe laptop aan.
Deze kon ik dinsdag (6/3) gaan afhalen in de winkel.
Eenmaal thuis aangekomen, merkte ik dat een van de pijltjestoetsen niet werkte.
Verder heeft de laptop een Frans azerty toetsenbord, in plaats van een Belgisch.
Om deze laatste reden wil ik graag de koop ontbinden, aangezien ik moeite heb om op dit toetsenbord te typen.
Op hun website staat er alleen dat de computer een azerty toetsenbord heeft, dus ik nam aan dat dit een belgisch azerty toetsenbord zou zijn.
Nu doet de winkel moeilijk over de retour, aangezien er ook een defect is aan de laptop.
Ze zeggen mij dat ik als enige optie heb om de laptop te laten herstellen.
Dit is echter niet wat ik wil, aangezien ik ook een andere toetsenbord layout wil.
Op hun website adverteren ze echter wel met de optie dat je binnen de 14 dagen je aankoop mag terugsturen indien je van mening verandert.
Heeft er iemand enig advies hoe ik dit best kan aanpakken?
Ik heb al contact gehad met hun klantendienst per telefoon. Hierbij werd het bovenstaande gezegd.
Verder heb ik ook een mail gestuurd, waarbij ik het defect niet vermeld heb, alleen dat ik de koop wil ontbinden wegens de toetsenbordlayout.
Op deze laatste e-mail heb ik nog geen antwoord gehad.
Alvast bedankt!
Afgelopen zondag (4/3) kocht ik online een nieuwe laptop aan.
Deze kon ik dinsdag (6/3) gaan afhalen in de winkel.
Eenmaal thuis aangekomen, merkte ik dat een van de pijltjestoetsen niet werkte.
Verder heeft de laptop een Frans azerty toetsenbord, in plaats van een Belgisch.
Om deze laatste reden wil ik graag de koop ontbinden, aangezien ik moeite heb om op dit toetsenbord te typen.
Op hun website staat er alleen dat de computer een azerty toetsenbord heeft, dus ik nam aan dat dit een belgisch azerty toetsenbord zou zijn.
Nu doet de winkel moeilijk over de retour, aangezien er ook een defect is aan de laptop.
Ze zeggen mij dat ik als enige optie heb om de laptop te laten herstellen.
Dit is echter niet wat ik wil, aangezien ik ook een andere toetsenbord layout wil.
Op hun website adverteren ze echter wel met de optie dat je binnen de 14 dagen je aankoop mag terugsturen indien je van mening verandert.
Heeft er iemand enig advies hoe ik dit best kan aanpakken?
Ik heb al contact gehad met hun klantendienst per telefoon. Hierbij werd het bovenstaande gezegd.
Verder heb ik ook een mail gestuurd, waarbij ik het defect niet vermeld heb, alleen dat ik de koop wil ontbinden wegens de toetsenbordlayout.
Op deze laatste e-mail heb ik nog geen antwoord gehad.
Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door wimvanp1 op 08-03-2018 09:19 ]