3 Dagen geleden viel mijn computer ineens uit. Ik ben toen gaan kijken waarom en kwam tot de conclusie dat de kabel van mijn SSD schijf eruit was en dat hij daardoor gestopt was. Wat waarschijnlijk gebeurt is toen ik wat stof verwijdert had. Ik plugde de kabel er weer in en starten mijn computer weer op. Deze liet scherm zien met Automatisch Herstel Voorbereiden en hierna krijg ik een zwart scherm. Ik heb opgezocht wat het probleem kon zijn en heb de * volgende dingen geprobeerd maar heb het gevoel dat ik het helemaal fout doe dus ik vraag het maar hier. (Mijn opstart systeem (windows 10) staat op mijn SSD)
(*)
- Opstart volgorde van schijven in bios verandert. (Meerdere malen en meerdere mogelijkheden geprobeerd maar niks werkte)
- USB gemaakt met Windows 10 via Programma MediaCreationTool en via deze stick geboot (Geen idee of ik het goed gedaan heb. Heb stick bootable gemaakt. Hierna heb ik via MediaCreationTool Windows systeem op de usb gezet.)
- Opgestart zonder me HDD dus alleen me SSD ingeplugd.
- Opgestart zonder me SSD dus alleen me HDD ingeplugd. (kan altijd proberen)
- Alle instellingen van Bios gereset
Door de usb kreeg ik nu de ' Windows Boot Manager. Hier kan ik kiezen tussen Windows setup 64 bits en 32. maar bij beiden krijg ik een laat scherm en daarna gaat het beeld op zwart. Ook als ik via mijn SSD of HDD opstart krijg ik deze optie. Hier ook het laat scherm en daarna zwarte scherm.
Boot options
1. Windows boot manager
2. SSD
3. HDD
(Mijn HDD word soms niet meer gezien als boot option. Maar word wel gezien. Ik denk dat ik hem gewoon gesloopt heb.)
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven. En anders kunt u het gewoon vragen.
Ik hoop dat ik geholpen kan worden.
En alvast bedankt :D[/img][/img][/img][/img]
(*)
- Opstart volgorde van schijven in bios verandert. (Meerdere malen en meerdere mogelijkheden geprobeerd maar niks werkte)
- USB gemaakt met Windows 10 via Programma MediaCreationTool en via deze stick geboot (Geen idee of ik het goed gedaan heb. Heb stick bootable gemaakt. Hierna heb ik via MediaCreationTool Windows systeem op de usb gezet.)
- Opgestart zonder me HDD dus alleen me SSD ingeplugd.
- Opgestart zonder me SSD dus alleen me HDD ingeplugd. (kan altijd proberen)
- Alle instellingen van Bios gereset
Door de usb kreeg ik nu de ' Windows Boot Manager. Hier kan ik kiezen tussen Windows setup 64 bits en 32. maar bij beiden krijg ik een laat scherm en daarna gaat het beeld op zwart. Ook als ik via mijn SSD of HDD opstart krijg ik deze optie. Hier ook het laat scherm en daarna zwarte scherm.
Boot options
1. Windows boot manager
2. SSD
3. HDD
(Mijn HDD word soms niet meer gezien als boot option. Maar word wel gezien. Ik denk dat ik hem gewoon gesloopt heb.)
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven. En anders kunt u het gewoon vragen.
Ik hoop dat ik geholpen kan worden.
En alvast bedankt :D[/img][/img][/img][/img]