Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Upgrade mogelijkheden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb +- 2/3 jaar geleden deze pc gekocht en zit nu te kijken wat de meest bang voor mijn buck is qua upgrademogelijkheden.

Huidig systeem:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 168,-€ 168,-
1Gigabyte GA-Z97P-D3€ 0,-€ 0,-
1MSI GeForce GTX 950 2GB Gaming 2G€ 0,-€ 0,-
1Seagate Desktop HDD, 1TB€ 40,64€ 40,64
1Corsair Carbide 200R Closed€ 54,90€ 54,90
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 71,95€ 71,95
1Corsair VS650€ 50,51€ 50,51
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 386,-

Ik wil ongeveer 200-300 euro uitgeven aan upgrades, hierbij moet sowieso een SSD zitten omdat sommige programma's wat trager opstarten. De pc wordt voornamelijk gebruikt voor programmeren en verder nieuwere Games spelen zoals PUBG. Iemand suggesties wat ik het beste eerst kan upgraden vanuit huidige setup?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 20:46 ]

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Tsja, GPU's zijn nu eenmaal erg prijzig geworden. Maar als ik zo naar de rest van je systeem kijk is dat (naast de SSD) wel het grootste aandachtspunt.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik vind topics waar om een upgrade wordt gevraagd zonder doel altijd vrij bijzonder. Wat mis en wat wil je zijn toch de eerste twee vragen die je aan jezelf moet stellen. Upgraden om het upgraden is nooit slim.

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:28:
Ik vind topics waar om een upgrade wordt gevraagd zonder doel altijd vrij bijzonder. Wat mis en wat wil je zijn toch de eerste twee vragen die je aan jezelf moet stellen. Upgraden om het upgraden is nooit slim.
Je hebt gelijk, maar de pc wordt eigenlijk voornamelijk gebruikt om te gamen en programmeren, maar ik merk bij sommige programma's zoals anaconda bijvoorbeeld dat het opstarten langzaam gaat vandaar ook mijn keuze op een SSD en verder wil ik de komende tijd vooruit kunnen met de wat nieuwere games zoals PUBG etc.

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:37:
[...]

Je hebt gelijk, maar de pc wordt eigenlijk voornamelijk gebruikt om te gamen en programmeren, maar ik merk bij sommige programma's zoals anaconda bijvoorbeeld dat het opstarten langzaam gaat vandaar ook mijn keuze op een SSD en verder wil ik de komende tijd vooruit kunnen met de wat nieuwere games zoals PUBG etc.
Zo als br00ky ook al zij je moet het openings-topic even aan passen met meer info. Beantwoord even deze vragen in het start topic

Wat ga je doen
Wat wil je upgraden
wat is je budget
wat verwacht je van ons.

Op dit moment hebben we te weinig info om je goed te helpen

[ Voor 3% gewijzigd door Sweatleek op 08-03-2018 10:11 ]

confused reality

Verwijderd

Topicstarter
Sweatleek schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:11:
[...]

Zo als br00ky ook al zij je moet het openings-topic even aan passen met meer info. Beantwoord even deze vragen in het start topic

Wat ga je doen
Wat wil je upgraden
wat is je budget
wat verwacht je van ons.

Op dit moment hebben we te weinig info om je goed te helpen
Updated

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

A kijk dat is makkelijker. Tweedehands onderdelen heb je een betere perfomance. Voor gpu en ram. SSD is beter om nieuwe te kopen.

GPU markt is F*CKT. Dus kijk even hier. EN welke je een goede prijs performance / performance geeft. Ik heb laast een 7950 voor 60/70 euro. Ik speel meeste spelen op 1440P met high settings met 60FPS
https://www.futuremark.com/hardware/gpu

SSD Verijst, 70euro voor 250+ GB. / Is niet nodig voor 2dehands omdat je ongeveer 10 euro een nieuwe heb

categorie: Solid state drives

RAM Niet verijst maar tog handig / Voor 8GB wil je niet meer dan 50 euro betalen
V&A aangeboden: Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9

confused reality

Pagina: 1