Hallo!,
Een oom van mij vroeg me om een computer voor hem te bouwen die wel een spelletje kan draaien ( Het gaat daarbij om Rainbow Six Siege )
Het moet best wel een budget computertje worden van rond de 500 maar max 600.
Nou heb ik zelf al beetje zitten te prutsen en wat verzameld maar ik ben al heel lang uit de componenten scene en weet niet wat goed of slecht is in deze tijd en heb het naar aanleiding van de minimal specs needed afgekeken van de Rainbow six siege website.
Dit is het lijstje:
ASUS DUAL-GTX1050-2G-V2 - GPU
AMD Black Edition - AMD FX 8350 - CPU
Gigabyte GA-970A-DS3P - Moederbord
HyperX FURY 2x4GB - DDR3 - RAM
Sharkoon M25-V - Midtowermodel
Be quiet! Pure Power 10 400W - Voeding
Antec C40 - Koeler voor processor
Seagate Desktop HDD ST1000DM003 - Vaste schijf
Corsair Air Series LED SP140 High Static Pressure - Koeling
Nogmaals, lach me niet uit voor deze keuzes, ik ging meer met mijn gevoel naar deze componenten toe, ben verder niet up to date, vandaar deze post ook hahaha
Gegroet!
Een oom van mij vroeg me om een computer voor hem te bouwen die wel een spelletje kan draaien ( Het gaat daarbij om Rainbow Six Siege )
Het moet best wel een budget computertje worden van rond de 500 maar max 600.
Nou heb ik zelf al beetje zitten te prutsen en wat verzameld maar ik ben al heel lang uit de componenten scene en weet niet wat goed of slecht is in deze tijd en heb het naar aanleiding van de minimal specs needed afgekeken van de Rainbow six siege website.
Dit is het lijstje:
ASUS DUAL-GTX1050-2G-V2 - GPU
AMD Black Edition - AMD FX 8350 - CPU
Gigabyte GA-970A-DS3P - Moederbord
HyperX FURY 2x4GB - DDR3 - RAM
Sharkoon M25-V - Midtowermodel
Be quiet! Pure Power 10 400W - Voeding
Antec C40 - Koeler voor processor
Seagate Desktop HDD ST1000DM003 - Vaste schijf
Corsair Air Series LED SP140 High Static Pressure - Koeling
Nogmaals, lach me niet uit voor deze keuzes, ik ging meer met mijn gevoel naar deze componenten toe, ben verder niet up to date, vandaar deze post ook hahaha
Gegroet!