Vandaag mijn auto verkocht, betreft een Golf 3 uit 98' met 291k op de teller. Vroeg er €1100 voor, heb hem uiteindelijk verkocht voor €650, zonder wielen. Verkoper uitgelegt dat ik geen onderhoud heb uitgevoerd aan de auto, en dat hij naar mijn weten goed is. Heb er zelf 9 maanden zonder problemen in gereden. Heb hem aangeraden om een beurtje te doen, omdat dat waarschijnlijk wel nodig is. Auto stond op dat moment al even stil, omdat ik al een andere auto heb.
Koper heeft proefgereden, was tevreden, we de wielen gewisseld, betaald, en hij was onderweg naar huis. Nou krijg ik net het bericht dat er erg veel speling op de distributieriem zit, en dat hij vind dat ik hem opgelicht heb.
Ik wist hier dus echt niks van. Nou heb ik een pissige koper op FB Messenger, en ik heb er een klote gevoel bij.
Koper heeft proefgereden, was tevreden, we de wielen gewisseld, betaald, en hij was onderweg naar huis. Nou krijg ik net het bericht dat er erg veel speling op de distributieriem zit, en dat hij vind dat ik hem opgelicht heb.
Ik wist hier dus echt niks van. Nou heb ik een pissige koper op FB Messenger, en ik heb er een klote gevoel bij.
---RAWE CEEK!!!---