probleem betalen via paypal

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 726714

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met een betaling naar een tweaker wij hebben allebei een paypal account. Vanmorgen heb ik er 125,- euro opgezet.

het bedrag dat ik wil overmaken is 125,- euro, mijn account bestaat al 6 maanden en heb mijn bankrekening laten controleren. Geen blokkades op mijn rekening te vinden.

Is er een storing ? Hebben andere tweakers hier ook last van.

Dit is de fout die ik krijg van paypal wie herkent dit probleem?

"We kunnen je betaling op dit moment niet overmaken. Neem contact op met PayPal als dit probleem blijft optreden.

Als je problemen blijft ondervinden, kun je contact opnemen met Klantenservice."

Ik heb uiteraard contact opgenomen met de klanten service via de mail morgen ochtend om 8 uur kan ik pas bellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 726714 op 07-03-2018 20:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 17:25
Er staat 2 keer dat je contact op kan nemen met de klantenservice van PayPal, heb je dat al gedaan?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nee; ik heb 10 minuten geleden 2.50 betaald met PayPal. Van een Nederlands account (de mijne) naar een Nederlands bedrijf.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 726714 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:10:
Hallo,

Ik heb een probleem met een betaling naar een tweaker wij hebben allebei een paypal account. Vanmorgen heb ik er 125,- euro opgezet.

het bedrag dat ik wil overmaken is 125,- euro, mijn account bestaat al 6 maanden en heb mijn bankrekening laten controleren. Geen blokkades op mijn rekening te vinden.

Is er een storing ? Hebben andere tweakers hier ook last van.

Dit is de fout die ik krijg van paypal wie herkent dit probleem?

"We kunnen je betaling op dit moment niet overmaken. Neem contact op met PayPal als dit probleem blijft optreden.

Als je problemen blijft ondervinden, kun je contact opnemen met Klantenservice."

Ik heb uiteraard contact opgenomen met de klanten service via de mail morgen ochtend om 8 uur kan ik pas bellen.
Als iets wil betalen van €125,- moet je iets meer op je account hebben. Dit vanwege evt. Paypal fees en omrekenkosten naar vreemde valuta.

Maak €20,- over via ideal, en als dat bijgeschreven is kun je de €125,- overboeken.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga direct proberen !!!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 726714 op 07-03-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

En waarom koppel je niet je bankrekening of creditcard direct aan PayPal? Volgens mij kan je vrij netjes bepalen welke betaallimiet er op je PayPal-rekening zit en daardoor kan je nooit meer belasten naar je betaalrekening of creditcard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn bankrekening is gekoppeld

Er staat nergens dat ik een limiet heb, net 40 euro extra overgemaakt, helaas nog steeds geen succes, echt balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 726714 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:38:
Mijn bankrekening is gekoppeld

Er staat nergens dat ik een limiet heb, net 40 euro extra overgemaakt, helaas nog steeds geen succes, echt balen.
Maar als jouw rekening gekoppeld is, hoef je toch niet eerst geld op PayPal te zetten?

Mijn PP-saldo is 24/7 exact 0 Euro maar toch kan ik elk moment van de dag ermee betalen tot aan de daglimiet van mijn bankpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-05 12:14
Er zal natuurlijk altijd een reden zijn waarom het niet werkt.
Bellen met Paypal lijkt meecht wel de eerste stap om te nemen.
Pagina: 1