Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
IP is iig unbanned...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Mag hij ?
Of moet hij dat eerst hier aan jullie vragen.
Maar iig, thanks voor de unban.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Wou ie soms een modfunctie voor je regelen?Op zaterdag 14 juli 2001 12:42 schreef pier het volgende:
Mijn pa doet aan irc ja.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ehm, ik weet niet wat de oorzaak van die ban was, maar heeft hij dan niet gewoon iets gedaan dat tegen de regels van de betreffende chatroom is? 'k Kan me niet echt voorstellen dat ze 'm zomaar zouden hebben gebanned.Op zaterdag 14 juli 2001 12:36 schreef pier het volgende:
Waarom kick je mijn vader van IRC en blokeer je het IP ?
Me pa heeft niks misdaan.
Waar ben je mee bezig ?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Zou je hier niet willen reageren? Dit is alleen voor de adminsOp zaterdag 14 juli 2001 12:48 schreef Exirion het volgende:
[..]
Wou ie soms een modfunctie voor je regelen?
Niks, hij zat achter mijn computer en ik zat erbij, ik was met de bakcupserver hier bezig ( die staat naast deze computer, waar mijn vader op heeft zitten ircen.. )Op zaterdag 14 juli 2001 13:09 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet wat de oorzaak van die ban was, maar heeft hij dan niet gewoon iets gedaan dat tegen de regels van de betreffende chatroom is? 'k Kan me niet echt voorstellen dat ze 'm zomaar zouden hebben gebanned.
Pier, gsmguru, RobTH en misschien nog wel meer mensen hebben ontdekt dat bepaalde posts zijn gezet met hun account, maar zonder hun medeweten.
Pier ging hierop flamen naar Daniel, Daniel zegt er wat van, Pier haalt het weg, Pier denkt: is goed zo. Maarja dat is het niet, dus dat komt Pier nog ff op ICQ zeggen, op IRC zeggen en op een gegeven moment gedraagt pier zich nogal onvolwassen en doet hij eigenlijk alleen maar recalcitrant, hij luistert niet eens naar wat je zegt.
Dan gaat hij nog even doorzeuren, maar besluit zelf te vertrekken...
Ik heb hem geband, om af te koelen, dat eeuwige doorgedram en niet luisteren en ons uitschelden voor flamers zijn we een beeeeeeeetje zat. Vandaar dus 10minuutjes adempauze.~ Logoff ~ Destruction : ik weet weer genoeg, ik ben niet gewenst hier, nou kee dan.....
[...]
» Joins » Droopy @pier@--IP
(@Daniel) af en toe word ik zo scheeeeeeeeiiiiiiiitziek van die gast
(ACM) hey pier
.!. Floris wilde het niet zeggen
(Droopy) wie is pier
(Floris) jah Mdenie is gewoon een lullo
(Floris) » Joins » Droopy @pier@--IP
(Floris) Jij sukkel
[...]
(Droopy) floris : graag je gescheld voor je houden, beetje klantvriendelijkheid zou wel fijn zijn.
[...]
[mode +b] *!*@--IP ADRES-- banned by Floris|DND
^ Droopy trashed by Floris|DND (dagdag)
Waarna meneer terugkwam:
Dus het was wel duidelijk...[mode -b] *!*@--IP ADRES-- unbanned by Moartn|afk
[...]
» Joins » Destruction @pier@--IP
[...]
.!. Destruction|AFK wil een antwoord van floris, mogen vaders niet op IRC vannaf de computer van hun zoon ?
(Floris) Niet op deze irc
(Floris) niet als jij je hier zo kinderachtig gedraagt
[...]
(Destruction|AFK) Wat is er kinderachtig aan mijn gedrag ?
(@Daniel) die draad in HK
(Destruction|AFK) Zou jij het dan leuk vinden als iemand zo over jou begint ?
(Destruction|AFK) denk het niet
(@Daniel) Destruction|AFK: hoe bedoel je "zo over jou begint"
(Destruction|AFK) Daniel : eerst hacken ze je forum, noemen ze je dom, en vervolgens maken ze je te schande onder jou eigen account !
(Destruction|AFK) dan mag ik toch pissed worden lijkt me.
(Floris) Jouw account is jouw verantwoordelijkheid
(Floris) daar komen ze echt niet zomaar in
(Floris) wat het meest waarschijnlijk is, is dat jij hetzelfde wachtwoord gebruikt op dat en dit forum
(Floris) en dat het daarom zo makkelijk was
(Destruction|AFK) dus floris; als iemand onder jouw account zou gaan zitten flamen oid, is het houw schuld ?
(Floris) jah
(@Mark|muziek) nee
(@Mark|muziek) sorry Floris, maar daar ben ik het niet mee eens
(Floris) jouw nick is jouw verantwoordelijkheid
(Tom) http://antonis.interbizz.nl/zooi/password.php van mijn super-power-password generator machine
(@Mark|muziek) hmmmm
(@Mark|muziek) niet als ie door een ander misbruikt wordt toch
(Destruction|AFK) het ww op powerforum en GoT is niet hetzelfde.
(Destruction|AFK) dat is ook altijd zo geweest
(Floris) [Mark|muziek]: nee, maar ons forum is veilig
(Floris) daar kom je niet zomaar op
(Floris) "veilig"
(@Mark|muziek) das waar
(Floris) niks is 100% veilig uiteraard
(@Mark|muziek) uiteraard
(Floris) En jouw nick is jouw verantwoordelijkheid
(Floris) niet als er een ernstig security-leak is ofzo, maar verder wel
(Destruction|AFK) dus als die persoon onder mijn account had zitten flamen had ik nu een ban ?
(Destruction|AFK) lekker rieel dan,
(Destruction|AFK) not
(Floris) reeel
(Floris) wat?
(Destruction|AFK) reeel, boeit niet
(Destruction|AFK) dat dat niet klopt floris.
.!. Destruction|AFK is niet kwaad, voor het geval iemand dat denkt, maar ik wil nu wel antwoorden.
(Floris) [Destruction|AFK]: nogmaals
(@Moartn|afk) Antwoorden heb je al...
(Floris) Topix is zo veilig als maar kan
(Floris) Daar ligt het dus niet
(Destruction|AFK) ik zeg ook niet dat dat niet zo is.
(Floris) wat blijft er dan over als zwakke schakel?
(Floris) De gebruiker
(Destruction|AFK) ik zeg wel dat ik om die tijd niet online was, en mijn ww op powerforum en GoT niet hetzelfde was.
(Floris) dan is het iets anders
(Destruction|AFK) ik leg de schuld niet bij topix of jullie, ik beschuldig niemand, iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.....
(Destruction|AFK) ^^^rechtboek^^^^
(Floris) we hebben een IP, maar dat is een proxy
(Floris)
(Floris) dagdag
:: Your New Nickname · Floris|afk
.!. Floris|afk weigert op een dergelijke manier met iemand te praten, klaar
(Floris|afk) en <uit> ook nog
(Destruction|AFK) oke,
.!. Moartn|afk <--
(Destruction|AFK) het kan zo laag als je wilt.
(Destruction|AFK) maar lager wil ik niet gaan.
(Destruction|AFK) en dat lijkt mij ook niet nodig.
[nick] Destruction|AFK » Destruction
[nick] Daniel_Q3A » Daniel
.!. Destruction gaat er vanuit dat we toch volwassen met elkaar om kunnen gaan....
(@Daniel) Destruction: wij zullen wel gaan uitzoeken wie het was, en diegene krijgt dan een ban van GoT wegens het misbruiken van andersmans account...
(Destruction) Daniel : oke, ik overleg wel met gsmguru hoe en wat.
(Floris|afk) en RobTH
(Floris|afk) zijn account is ook misbruikt
(Floris|afk) maareuh Pier
(Floris|afk) het is ook niet echt "snugger" om alle poorten die open staan bij jou op een forum te zetten, of dacht je van wel?
.!. Kaj|muziekuitzoeken is van mening dat dat knap stom is
(Destruction) Kaj|muziekuitzoeken : wat
(@Kaj|muziekuitzoeken) je open poorten op een forum kwakken
(Destruction) idd, me broer had dat onder mijn account gedaan, ik denk dat ik dat draadje maar naar een private forum knal.
(@Kaj|muziekuitzoeken) heb je dat nog niet gedaan dan? da's ook niet echt handig, denk je wel?
(BrZ) Destruction: dat is toch normaal?
(Destruction) kaj : inderdaad...
(Destruction) ik hoop in ieder geval dat de hacker het niet nog eens doet.
(@Kaj|muziekuitzoeken) Destruction-> pleur er een vuurmuur voor
(Destruction) kaj : als ik de server-admin was had ik dat al gedaan.
(Destruction) maar ik ben de server-admin niet en die persoon die de server-admin wel is geeft zich niet thuis.....
(@Kaj|muziekuitzoeken) nou, bel die admin dan..
(Destruction) heb ik al gedaan, krijg een hele leuke voicemail.....
(Destruction) en hij heeft mij net laten weten dat hij geen icq support meer geeft, en alleen nog maar iets doet in opdracht van nick-gsmruru
(Destruction) fijne server-admin dus.......
(Destruction) ik zorg wel dat ik het root ww krijg, doe ik het zelf wel
(Destruction) tot zover powerforum
Ohw voor de duidelijkheid:
(Floris|afk) [Destruction]: mag ik dit quoten?
(Destruction) best, waarvoor dan ?
(Floris|afk) k dankje
(@Kaj|muziekuitzoeken)
(Floris|afk) voor je eigen thread
Bericht hierboven
Wat versta je onder flamen naar daniel ?Op zaterdag 14 juli 2001 13:26 schreef Floris Diemel het volgende:
Moet ik het dan maar uitleggen?
Pier, gsmguru, RobTH en misschien nog wel meer mensen hebben ontdekt dat bepaalde posts zijn gezet met hun account, maar zonder hun medeweten.
Pier ging hierop flamen naar Daniel
Ik kreeg overigens net een mooie e-mail:
Misschien dat dat wat extra licht in de duisternis verschaft?Hallo,
Ik hoor steeds meer verhalen over GoT dat users zodra ze op GoT komen weer ingelogd zijn onder een andere gebruikersnaam. zie
[topic=165936]
Ik heb dat zelf ook meegemaakt. Mijn reacties in [topic=181299] heb ik zelf niet geplaatst, aangezien ik woensdag de gehele dag bij mijn vriendin was. Mijn gebruikersnaam is Hermienekatien.
Ik heb zojuist vernomen dat onder de accounts van Pier en GsmGuru hetzelfde is gebeurd, maar dan gaat het om een heel ander soort van posts. Pier gaf meteen ons (de crew van onzinforum.nl) de schuld (omdat die topic waarin het gepost was over zijn forum ging en de topicstarter is iemand van onzinforum.nl), maar ik was gisteravond wederom niet de hele dag/avond thuis omdat ik bij m'n vriendin zat. Ik heb zojuist enkele crewleden van onzinforum.nl gesproken en die weten ook van niets. Maar er schijnt meer aan de hand te zijn.
Pier zou op zijn eigen forum zo slim geweest zijn om zijn openstaande poorten van zijn pc neer te zetten. Ik denk dat ik dan wel weet wat er gebeurd is. Misschien is ie gehacked en heeft iemand onder zijn account zitten posten op GoT of wist ie het wachtwoord te bemachtigen. Vergeet niet dat Pier admin is op zijn forum en Gsmguru ook bij dat forum zit. Dus mogelijk zou de database ook op de harddisk van Pier staan en is de kans aanwezig dat hun wachtwoorden overeen komen met die van hen op GoT.
Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
RobTH
Bericht hierboven
Je zette dreigement 1 neer, daar zei ik wat van, en in de reply daarop zette je dreigement 2 neer, en daar zei ik weer wat van. Dat haalde je vervolgens weg en in de eerstvolgende post zette je WEER een dreigement.
Daar werd ik nogal moe van eigenlijk.
Had Floris het net niet over de zwakste schakel? Doh! Lijkt me wel duidelijk wie hier de zwaktste schakel qua security isPier zou op zijn eigen forum zo slim geweest zijn om zijn openstaande poorten van zijn pc neer te zetten. Ik denk dat ik dan wel weet wat er gebeurd is. Misschien is ie gehacked en heeft iemand onder zijn account zitten posten op GoT of wist ie het wachtwoord te bemachtigen. Vergeet niet dat Pier admin is op zijn forum en Gsmguru ook bij dat forum zit. Dus mogelijk zou de database ook op de harddisk van Pier staan en is de kans aanwezig dat hun wachtwoorden overeen komen met die van hen op GoT.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik geef niemand de schuld rob, maar wij hadden een afspraak, vraag cornholio maar eens.Ik heb zojuist vernomen dat onder de accounts van Pier en GsmGuru hetzelfde is gebeurd, maar dan gaat het om een heel ander soort van posts. Pier gaf meteen ons (de crew van onzinforum.nl) de schuld (omdat die topic waarin het gepost was over zijn forum ging en de topicstarter is iemand van onzinforum.nl)
Daar heeft juggernaut zich niet aan gehouden.
Dat is door mijn broer onder mijn account gepost ja.maar ik was gisteravond wederom niet de hele dag/avond thuis omdat ik bij m'n vriendin zat. Ik heb zojuist enkele crewleden van onzinforum.nl gesproken en die weten ook van niets. Maar er schijnt meer aan de hand te zijn.
Pier zou op zijn eigen forum zo slim geweest zijn om zijn openstaande poorten van zijn pc neer te zetten.
Je bedoeld dat iemand vanaf buiten mogelijk op mijn HD in de db-dump van powerforum heeft zitten spitten ?Ik denk dat ik dan wel weet wat er gebeurd is. Misschien is ie gehacked en heeft iemand onder zijn account zitten posten op GoT of wist ie het wachtwoord te bemachtigen.
onmogelijk, je komt niet om de firewall heen op de server hier.
Mijn ww op powerforum en hier zijn niet hetzelfde, dat heb ik express gedaan.Vergeet niet dat Pier admin is op zijn forum en Gsmguru ook bij dat forum zit. Dus mogelijk zou de database ook op de harddisk van Pier staan en is de kans aanwezig dat hun wachtwoorden overeen komen met die van hen op GoT.
De DB staat op mijn hd ja.
de server en het forum is van nick, vergeet dat niet, als het mijn server was geweest had ie linux gedraaid i.p.v windows.
Jou vader komt dadelijk ook op irc dan ???Op zaterdag 14 juli 2001 12:48 schreef Exirion het volgende:
[..]
Wou ie soms een modfunctie voor je regelen?
Mwhuauauaua, elke firewall is te hacken....Op zaterdag 14 juli 2001 13:45 schreef pier het volgende:
[..]
Je bedoeld dat iemand vanaf buiten mogelijk op mijn HD in de db-dump van powerforum heeft zitten spitten ?
onmogelijk, je komt niet om de firewall heen op de server hier.
[..]
Deze niet.Op zaterdag 14 juli 2001 18:47 schreef RedRoon het volgende:
[..]
Jou vader komt dadelijk ook op irc dan ???
[..]
Mwhuauauaua, elke firewall is te hacken....
Althants ik geef je niet erg veel kans.
Sorry, deze uistpraak had je beter niet kunnen doenOp zaterdag 14 juli 2001 19:11 schreef pier het volgende:
[..]
Deze niet.
Hij is getest door prof. hackers.
InderdaadOp zaterdag 14 juli 2001 19:14 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Sorry, deze uistpraak had je beter niet kunnen doen![]()
![]()
![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Idd, vragen om problemenOp zaterdag 14 juli 2001 19:14 schreef Bulldog het volgende:
![]()
![]()
MWAHAHAAHAHAHAHOp zaterdag 14 juli 2001 19:11 schreef pier het volgende:
[..]
Deze niet.
owh... sorry...
* Mark zegt niks.......Op zaterdag 14 juli 2001 19:14 schreef Bulldog het volgende:
[..]
![]()
![]()
***.***.***.***
Zijn IP posten is wel lame!
Ach, ik heb het IP nu toch al dus....Op zaterdag 14 juli 2001 19:20 schreef Prankster het volgende:
Mail/ICQ/IRC?
Nee hoor, lukt allemaal prima zonder pappieOp zaterdag 14 juli 2001 18:47 schreef RedRoon het volgende:
Jou vader komt dadelijk ook op irc dan ???
ROTFLOp zaterdag 14 juli 2001 19:22 schreef Exirion het volgende:
Nee hoor, lukt allemaal prima zonder pappie
Verwijderd
er is altijd wel een whizzkidje die het nog beter kan... de grootste fout wat betreft veiligheid is dat mensen denken dat hun systeem 100% safe is...Op zaterdag 14 juli 2001 19:11 schreef pier het volgende:
[..]
Deze niet.
Gewoon voor jezelf; vertrouw alsjeblieft niet 100% op de veiligheid van je systeem, niemand kan op deze wereld zeggen zijn systeem is 100% safe, zowel dan kan je bij het pentagon werken als systeembeheerder
gewoon een klein adviesje van een onwetende
Verwijderd
ik ga mijn verhaal ook maar even vertellen dan.
Mijn naam is Juggernaut, de Juggernaut waar pier het over had dus
Ik ben mod op OF en heb dus dat stomme plaatje gemaakt en o.a. hier gepost op GoT.
Pier kon dat niet echt hebben, wat dus echt lame van hem is. Maargoed, ik laat het nu rusten want die jongen snapt het niet echt.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Nou doe eens een pogingOp zaterdag 14 juli 2001 19:21 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ach, ik heb het IP nu toch al dus....
Verwijderd
*bloos*Op zaterdag 14 juli 2001 19:34 schreef Jotti het volgende:
Nou, voor een 'onwetende' heb je anders een aardig goed advies, Llewella
Ik heb hier het grote boek hackersguide liggen, en dat is wel leerzaam
Verwijderd
je komt toch niet door zijn firewallOp zaterdag 14 juli 2001 19:35 schreef pier het volgende:
[..]
Nou doe eens een poging![]()
mwoahahahahahahahahahhaha
ROFL
Moet je wel een account hebbenOp zaterdag 14 juli 2001 19:16 schreef Daniel Kegel het volgende:
*start SSH*![]()
Verwijderd
*proest..Op zaterdag 14 juli 2001 19:37 schreef pier het volgende:
[..]
Moet je wel een account hebben
Ik snap het wel,Op zaterdag 14 juli 2001 19:33 schreef Juggernaut het volgende:
ach weetje....
ik ga mijn verhaal ook maar even vertellen dan.
Mijn naam is Juggernaut, de Juggernaut waar pier het over had dus![]()
Ik ben mod op OF en heb dus dat stomme plaatje gemaakt en o.a. hier gepost op GoT.
Pier kon dat niet echt hebben, wat dus echt lame van hem is. Maargoed, ik laat het nu rusten want die jongen snapt het niet echt.
Jij noemt zoiets een geintje, maar dat is geen geintje, dat is iemand belachelijk maken.
GezondheidOp zaterdag 14 juli 2001 19:37 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
*proest..
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
zal ik hem even voor je opzoeken?Op zaterdag 14 juli 2001 19:39 schreef Jotti het volgende:
Wat was dat laatst toch ookalweer voor exploit in OpenSSH...
Verwijderd
Op zaterdag 14 juli 2001 19:40 schreef Jotti het volgende:
Retorische vragen behoeven geen antwoord
Toch bedankt hoor
ik rol over de grond van het lachen man, laat me toch ff..
Die crc32 remote bedoel je ??Op zaterdag 14 juli 2001 19:39 schreef Jotti het volgende:
Wat was dat laatst toch ookalweer voor exploit in OpenSSH...
Niet te geloven dat sommigen het gewoon proberen ook nog
Dit topic is gesloten.
![]()