Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• henkieblyat
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 07-03-2018
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor het grootste deel zou ik visual studio c++ gebruiken op de computer, maar ik wil er ook Pubg medium op aan kunnen spelen (60fps) cs go (200 - 300 fps) en cs go live streamen (lcs go low settings, 720p 60 fps live stream)

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1.500, maar als het kan gwn rond de €1100

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tijdelijk mijn oude beeldscherm, toetsenbord, muis

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de standaard dingen(niks speciaals) Lijst staat onderaan

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Msi moederbord omdat ik msi fijn vindt als bios etc(Als er een betere asus moederbord optie is vindt ik dat ook goed Alleen asus)

Ik wil alleen intel, geen amd (Ik vindt intel gewoon fijner) Geen andere optie mogenlijk

Nvidia GTX (niet lager dan de 1050) Alleen nvidia, geen ander merk mogenlijk

Voor de rest mag alles veranderen ;D

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1tb opslag(voor mn onnodige programmas die ik weinig gebruik) en 250gb ssd(Voor windows, Visual studio, cs go, pubg)[s]

Ga je overklokken?
Ik zou graag van jullie advies willen hebben of ik licht zou overclocken of dat ik hem standaard moet houden voor langere levensduur

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik goede advies krijg over het overclocken en als er iets fout is aan mijn lijstje dat jullie het verbeteren en er ook uitleg bij geven _/-\o_

Alleen cooler pasta als ik ga overclocken, en als ik niet ga overclocken kan ik misschien ook een goedkopere koeler nemen

Alvast bedankt!

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8600K Boxed€ 243,98€ 243,98
1MSI Z370 Gaming Pro Carbon€ 173,01€ 173,01
1Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G€ 200,-€ 200,-
1D-Link HDD-1TB-HIT, 1TB€ 0,-€ 0,-
1NZXT S340 Zwart€ 63,95€ 63,95
1Cooler Master MasterAir MA410P€ 36,65€ 36,65
1Corsair SP120 Quiet Edition, 120mm€ 15,24€ 15,24
1Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15€ 105,-€ 105,-
1Corsair CX550M€ 65,90€ 65,90
1Crucial MX500 2,5" 250GB€ 77,79€ 77,79
1Cooler Master MasterGel Maker€ 8,90€ 8,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 990,42

Hier kun je het beter zien (https://www.computer-best...90|0|0|0|0|0|1|283|8|0|0/) Ik heb hem hier samen gesteld maar ik ga alles apart halen en zelf bouwen

[Voor 65% gewijzigd door henkieblyat op 07-03-2018 20:05]

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Zet nog even je build in een goed leesbare tabel met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

• henkieblyat
br00ky schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:27:
Zet nog even je build in een goed leesbare tabel met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!
done :D, wow nu gaat ie van €1100 naar €900 8)7

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
Je moederbord gaat niet werken, je hebt een Z370 moederbord nodig. Verder mis ik nog een case in je lijstje, tenzij je die ook al hebt. Ik ben niet bekend met die koelpasta, wordt de koeler niet met een beetje pasta geleverd?
Verder zou ik gelijk voor 16GB RAM gaan.

• henkieblyat
Wekko306 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:56:
Je moederbord gaat niet werken, je hebt een Z370 moederbord nodig. Verder mis ik nog een case in je lijstje, tenzij je die ook al hebt. Ik ben niet bekend met die koelpasta, wordt de koeler niet met een beetje pasta geleverd?
Verder zou ik gelijk voor 16GB RAM gaan.
Sorry verkeerde moederbord aangeclickt het moet de Z370 zijn,

waarom moet ik 16 gb ram hebben? ga ik meer dan 8 gb ram gebruiken met de dingen die ik wil doen?
Wat is pricewatch: D-Link HDD-1TB-HIT, 1TB? HDD die je al hebt? Zo niet - pak gewoon eentje die te koop is :P. De WD Blue, bijvoorbeeld.
8GB is goed mogelijk, maar kans dat je op een moment naar 16GB gaat is reëel. Kijk maar wat er in je budget past, want RAM is prijzig. Ik zag er laatst nog een video over: YouTube: Is 8GB of RAM Enough In 2018? Persoonlijk ben ik meer gecharmeerd van Scythe Mugen koelers - als ik de review lees van jouw koeler is hij misschien niet de beste keus. Voor je budget mag er eigenlijk wel een high end voeding in: pricewatch: Seasonic Focus Plus 550 Gold, bijvoorbeeld.

Ik zit er waarschijnlijk overheen te kijken, maar waar ga je het in stoppen?

[Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 07-03-2018 20:15]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• henkieblyat
Nat-Water schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:12:
Wat is pricewatch: D-Link HDD-1TB-HIT, 1TB? HDD die je al hebt? Zo niet - pak gewoon eentje die te koop is :P. De WD Blue, bijvoorbeeld.
8GB is goed mogelijk, maar kans dat je op een moment naar 16GB gaat is reëel. Kijk maar wat er in je budget past, want RAM is prijzig. Ik zag er laatst nog een video over: YouTube: Is 8GB of RAM Enough In 2018? Persoonlijk ben ik meer gecharmeerd van Scythe Mugen koelers - als ik de review lees van jouw koeler is hij misschien niet de beste keus. Voor je budget mag er eigenlijk wel een high end voeding in: pricewatch: Seasonic Focus Plus 550 Gold, bijvoorbeeld.

Ik zit er waarschijnlijk overheen te kijken, maar waar ga je het in stoppen?
1. ja ik kon geen normale hdd vinden in de pricelist maar nu je het zegt, ik heb nog een 500 gb hdd liggen die ik eerst nog wel kan gebruiken.

2. Ik kan er altijd toch nog een 8 gb bij in drukken als ik het nodig heb.

3. Ik zal de koeler veranderen.

4. Wat is het verschil met die andere voeding?

5. ik heb de kast er bij gezet ;)

• Nareman
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 03-06-2019
Volgens mij voldoet je huidige voeding wel. Certificering is niet de hoogste, maar waarschijnlijk wel genoeg. De voeding is wel aan de ruime kant, maar als je ooit nog een dikke videokaart er in wilt zetten dan is het wel handig om voor 550 watt te gaan.

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 15-04 21:15
Je hebt een erg duur moederbord die misschien wel goedkoper kan/mag.
Kijk hier eens naar: pricewatch: MSI Z370-A PRO
Voldoet volgens mij ook prima en is van msi.
Ik zou persoonlijk niet overclocken en alleen een andere cooler nemen als je echt perse stilte wilt.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True