Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor het grootste deel zou ik visual studio c++ gebruiken op de computer, maar ik wil er ook Pubg medium op aan kunnen spelen (60fps) cs go (200 - 300 fps) en cs go live streamen (lcs go low settings, 720p 60 fps live stream)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1.500, maar als het kan gwn rond de €1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tijdelijk mijn oude beeldscherm, toetsenbord, muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de standaard dingen(niks speciaals) Lijst staat onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Msi moederbord omdat ik msi fijn vindt als bios etc(Als er een betere asus moederbord optie is vindt ik dat ook goed Alleen asus)
Ik wil alleen intel, geen amd (Ik vindt intel gewoon fijner) Geen andere optie mogenlijk
Nvidia GTX (niet lager dan de 1050) Alleen nvidia, geen ander merk mogenlijk
Voor de rest mag alles veranderen ;D
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1tb opslag(voor mn onnodige programmas die ik weinig gebruik) en 250gb ssd(Voor windows, Visual studio, cs go, pubg)[s]
Ga je overklokken?
Ik zou graag van jullie advies willen hebben of ik licht zou overclocken of dat ik hem standaard moet houden voor langere levensduur
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik goede advies krijg over het overclocken en als er iets fout is aan mijn lijstje dat jullie het verbeteren en er ook uitleg bij geven
Alleen cooler pasta als ik ga overclocken, en als ik niet ga overclocken kan ik misschien ook een goedkopere koeler nemen
Alvast bedankt!
Hier kun je het beter zien (https://www.computer-best...90|0|0|0|0|0|1|283|8|0|0/) Ik heb hem hier samen gesteld maar ik ga alles apart halen en zelf bouwen
Voor het grootste deel zou ik visual studio c++ gebruiken op de computer, maar ik wil er ook Pubg medium op aan kunnen spelen (60fps) cs go (200 - 300 fps) en cs go live streamen (lcs go low settings, 720p 60 fps live stream)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1.500, maar als het kan gwn rond de €1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tijdelijk mijn oude beeldscherm, toetsenbord, muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de standaard dingen(niks speciaals) Lijst staat onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Msi moederbord omdat ik msi fijn vindt als bios etc(Als er een betere asus moederbord optie is vindt ik dat ook goed Alleen asus)
Ik wil alleen intel, geen amd (Ik vindt intel gewoon fijner) Geen andere optie mogenlijk
Nvidia GTX (niet lager dan de 1050) Alleen nvidia, geen ander merk mogenlijk
Voor de rest mag alles veranderen ;D
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1tb opslag(voor mn onnodige programmas die ik weinig gebruik) en 250gb ssd(Voor windows, Visual studio, cs go, pubg)[s]
Ga je overklokken?
Ik zou graag van jullie advies willen hebben of ik licht zou overclocken of dat ik hem standaard moet houden voor langere levensduur
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik goede advies krijg over het overclocken en als er iets fout is aan mijn lijstje dat jullie het verbeteren en er ook uitleg bij geven

Alleen cooler pasta als ik ga overclocken, en als ik niet ga overclocken kan ik misschien ook een goedkopere koeler nemen
Alvast bedankt!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 243,98 | € 243,98 |
1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 173,01 | € 173,01 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G | € 200,- | € 200,- |
1 | D-Link HDD-1TB-HIT, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | NZXT S340 Zwart | € 63,95 | € 63,95 |
1 | Cooler Master MasterAir MA410P | € 36,65 | € 36,65 |
1 | Corsair SP120 Quiet Edition, 120mm | € 15,24 | € 15,24 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 105,- | € 105,- |
1 | Corsair CX550M | € 65,90 | € 65,90 |
1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 77,79 | € 77,79 |
1 | Cooler Master MasterGel Maker | € 8,90 | € 8,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 990,42 |
Hier kun je het beter zien (https://www.computer-best...90|0|0|0|0|0|1|283|8|0|0/) Ik heb hem hier samen gesteld maar ik ga alles apart halen en zelf bouwen
[Voor 65% gewijzigd door henkieblyat op 07-03-2018 20:05]